سید محسن محسنی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری «حرف آورد» با شعار «موضوع خوب، حرف خوب می آورد»، در اردبیل اجرا می‌شود. وی به اختصاص این طرح فرهنگی ویژه […]

سید محسن محسنی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری «حرف آورد» با شعار «موضوع خوب، حرف خوب می آورد»، در اردبیل اجرا می‌شود.

وی به اختصاص این طرح فرهنگی ویژه بانوان و دختران اشاره کرد گفت: برای شرکت در این جشنواره، امکان ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی فراهم شده و بانوان و دختران می‌توانند برای ارسال ویدئوهای ۱ تا ۳ دقیقه‌ای خود از طریق شبکه‌های اجتماعی «تلگرام و اینستاگرام» اقدام کنند که ضمن اهدای جوایز به آثار برتر، ویدئوهای منتخب در تلویزیون از رسانه ملی پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان از ارزیابی و اعلام برندگان به صورت هفتگی خبر داد و افزود: اثری که در طول یک هفته بیشتر از همه پسندیده (Like) شود، برنده جایزه هفتگی خواهد بود.

محسنی با اشاره به مناسبت هفته به نام هفته کارآفرینی، به حضور بانوان کارآفرین در این جشنواره اشاره کرد و گفت: بانوان کارآفرین و صاحب کسب و کار یا فعال در زیست‌بوم کارآفرینی کشور می‌توانند با ارسال آثار به بیان امید و انگیزه برای ایران آینده و رونق تولید و اشتغال با همکاری زنان فعال و کارآفرین بپردازند.

وی به معیارهای ارزیابی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: بیشترین تعداد بیننده اثر، محتوا و فن بیان، بهترین کلیپ ارسالی، بیشترین تعداد آثار ارسالی توسط یک نفر و شرکت در چالش‌های هفتگی از معیارهای ارزیابی و انتخاب برندگان در جشنواره حرف آورد است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان افزود: با توجه به اینکه جشنواره ویژه بانوان است، تقاضا داریم که بانوان صاحب سخن، دانش آموزان و دانشجویان دختر، در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته محسنی شرکت کنندگان در استان اردبیل می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ خرداد ماه، در بستر شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و ایتا به آدرس‌های معرفی شده https://t.me/Harfavard_ardabil در تلگرام، https://www.instagram.com/harfavard_ardabil در اینستاگرام و به آدرس https://eitaa.com/HarfAvard_ardabil در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.


انتهای پیام/

منبع