طیب امینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه ورزش شهرستان نمین در سطح استان جایگاه ویژه‌ای دارد اظهار کرد: امروز به اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین از اماکن ورزشی شهر نمین بازدید انجام دادیم متأسفانه وضعیت اماکن ورزشی مناسب نیست. وی با تاکید بر اینکه اماکن ورزشی شهرستان […]

طیب امینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با بیان اینکه ورزش شهرستان نمین در سطح استان جایگاه ویژه‌ای دارد اظهار کرد: امروز به اتفاق رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین از اماکن ورزشی شهر نمین بازدید انجام دادیم متأسفانه وضعیت اماکن ورزشی مناسب نیست.

وی با تاکید بر اینکه اماکن ورزشی شهرستان نیازمند توجه ویژه است افزود: متأسفانه در سایه بی توجهی مسئولان ورزشی در ادوار گذشته بیشتر اماکن ورزشی شهرستان نمین تخریب شده است.

امینی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار ملی جهت تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان به این شهرستان اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان نمین در جریان بازدید از اماکن ورزشی شهر نمین اظهار کرد: به زودی جهت پیگیری اعتبار اختصاص یافته به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان در وزارت متبوع حضور خواهیم یافت.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ نباید هیچ مجموعه ورزشی در شهرستان بلاتکلیف و بلااستفاده بماند گفت: برای حمایت از جوانان ورزشکار شهرستان تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

منبع