به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محبوب حیدری ظهر شنبه در حاشیه جریان بازدید خبرنگاران از شهرک شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ۱۱۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۴۲ هزار نفر تأیید نهایی شدند. وی تصریح کرد: از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محبوب حیدری ظهر شنبه در حاشیه جریان بازدید خبرنگاران از شهرک شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ۱۱۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۴۲ هزار نفر تأیید نهایی شدند.

وی تصریح کرد: از ۴۲ هزار متقاضی تأیید نهایی شده در طرح نهضت ملی مسکن ۲۸ هزار و ۵۰۰ متقاضی اقدام به واریز وجه نقد کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر از این متقاضیان در شهر اردبیل و پنج هزار متقاضی نیز در سایر شهرها استان اردبیل متقاضی مسکن بوده که با همکاری راه و شهرسازی و بنیاد مسکن عملیات ساخت واحدهای مسکونی در حال انجام است.

حیدری افزود: با تدبیر استاندار اردبیل و تعیین بهترین زمین عملیات ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی از ابتدای امسال شروع شده و پروژه قرار است در مدت ۲۴ ماه اجرایی و عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خبرنگاران امروز از شهرک اندیشه و پروژه‌های مسکن در شهرک شهید سلیمانی بازدید کرده و در سایت‌های مختلف از روند اجرایی این پروژه عظیم مطلع شدند.

حیدری اضافه کرد: در شهرک شهید سلیمانی ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن پیش‌بینی شده که ۱۳ هزار واحد از این تعداد به مرحله عقد قرارداد رسید.

وی بیان کرد: هفت هزار و ۵۰۰ واحد در مرحله فونداسیون‌ریزی است و بقیه واحدها نیز قرار است تا پایان امسال به مرحله فونداسیون و اسکلت‌گذاری برسد.

حیدری در ادامه سخنان خود یادآور شد: شهرک شهید سلیمانی در قالب ۱۳ سایت در مرحله اجرا است که علاوه بر مهندسان ناظر از سوی راه و شهرسازی، ۲۷ مهندس ناظر نیز بر روند اجرای این پروژه نظارت مستقیم دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا سه ماهه سال ۱۴۰۴ پروژه‌های نهضت ملی مسکن به نتیجه رسیده و شاهد بهره‌برداری کامل از طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل و سایر شهرها باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر