به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حامد رضایی بعد از ظهر یکشنبه در همایش سلامت روان که در پارک بانوان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ۸۵ مرکز مشاوره سلامت روان در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که برای هم‌استانی‌ها در حوزه‌های مختلف خدمات بهداشت روان ارائه می‌کنند. وی به راه‌اندازی سامانه مشاوره رایگان ۱۴۸۰ اشاره و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حامد رضایی بعد از ظهر یکشنبه در همایش سلامت روان که در پارک بانوان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ۸۵ مرکز مشاوره سلامت روان در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که برای هم‌استانی‌ها در حوزه‌های مختلف خدمات بهداشت روان ارائه می‌کنند.

وی به راه‌اندازی سامانه مشاوره رایگان ۱۴۸۰ اشاره و خاطرنشان کرد: این سامانه تلفنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب در خدمت مردم اردبیل است تا در حوزه سلامت روان و روانشناسی خدمات ارائه کند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تأثیرگذاری سلامت روان را در سالم بودن زندگی روزمره با عملکرد و کارآیی بهتر اجتماعی یادآور شد و بیان کرد: باید تک تک اعضای خانواده مهارت حل مساله و رفع تعارضات را داشته باشند.

رضایی ادامه داد: در حوزه سلامت روان بهزیستی استان پروژه‌های بومی و محلی متعددی را نظیر فعال کردن گروه‌های تسهیلگر انجام داده و در حال پیشبرد امور برای ارتقای سلامت روان تک‌تک افراد جامعه است.

وی آسیب‌های مختلف را در ضربه زدن به سلامت روحی و روانی افراد یادآور شد و بیان کرد: شایسته است با آموزش‌های درست تمام افراد جامعه را نسبت به موضوع سلامت روان مطلع کرده و به ارتقای مهارت آنها در این حوزه کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع