محمدعلی صادقی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: در حوزه اشتغال و خودکفایی در شهرستان نمین تاکنون ۸۷ مورد طرح از تسهیلات ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی بانک‌های عامل بهره مند شدند تا شاهد به نتیجه رسیدن این طرح‌ها باشیم. وی خاطرنشان کرد: دو مورد […]

محمدعلی صادقی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: در حوزه اشتغال و خودکفایی در شهرستان نمین تاکنون ۸۷ مورد طرح از تسهیلات ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی بانک‌های عامل بهره مند شدند تا شاهد به نتیجه رسیدن این طرح‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دو مورد پرداخت تسهیلات به کارفرمایان نیز به مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان انجام شده تا فرصت اشتغال برای ۶ نفر از مددجویان فراهم آید.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین افزود: سایر واحدهای تولیدی نیز در این شهرستان در سال جاری فرصت اشتغال برای ۸ نفر را مهیا کردند تا با این فرصت ایجاد شده مددجویان بتوانند کسب منابع درآمدی و معیشتی مناسبی را داشته باشند.

صادقی ادامه داد: از محل تبصره ۱۸ نیز سهم شهرستان ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی برای ۴۰۰ نفر بوده که از این محل ۵۰ درصد برنامه اشتغال با جذب منابع به انجام رسیده است.

وی تاکید مسئولان کشوری و استانی را بر تحقق دو آرمان بلند کمیته امداد در حوزه اشتغال و مسکن یادآور شد و بیان کرد: ۱۸ طرح از محل منابع امداد در سال جاری اجرایی و عملیاتی شده که این خود فرصتی مناسب برای کارآفرینی مددجویان مهیا کرده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نمین گفت: اکثر این طرح‌ها در حوزه دامداری، ورنی بافی و صنایع دستی بوده که در شهرستان نمین از رونق خاص برخوردار است.

صادقی افزود: تمام تلاش ما بر این است تا پایان امسال تمام برنامه‌ها و هدفگذاری کمیته امداد در حوزه اشتغال در این شهرستان محقق شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر