به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سرهنگ جواد نوروزی عصر پنجشنبه در مراسم گلباران و غبارروبی مزار شهدای خلخال به برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خلخال اشاره و اظهار کرد: ۱۸۶ برنامه در ۲۶ محور برای گرامیداشت هفته بسیج امسال در شهرستان خلخال تدارک دیده شده است. وی افزود: برگزاری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سرهنگ جواد نوروزی عصر پنجشنبه در مراسم گلباران و غبارروبی مزار شهدای خلخال به برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خلخال اشاره و اظهار کرد: ۱۸۶ برنامه در ۲۶ محور برای گرامیداشت هفته بسیج امسال در شهرستان خلخال تدارک دیده شده است.

وی افزود: برگزاری ۱۶ یادواره شهید در قالب کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از پیشکسوتان بسیج و اجرای برنامه‌های سیاسی، فرهنگی، ورزشی و نشست‌های بصیرتی از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال با بیان اینکه بسیج در تمام سنگرها جز افرادی بوده که همیشه در خط مقدم حاضر است، گفت: حضور گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله اقدامات بسیج در مناطق محروم روستایی این شهرستان است که به همراه قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی کار عملیات اجرایی ۵۳ پروژه آبرسانی روستایی را در دست اجرا دارد.

نوروزی به اجرای ۵۴ طرح اشتغال زا توسط جوانان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: نامگذاری هفته بسیج در سال جاری با شعار بسیج، خدمتگزار ملت ایران بیانگر این نکته مهم است که بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و سرنوشت ساز دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم شرکت کنندگان با نثار گل بر سر مزار شهدای خلخال و همچنین شهدای گمنام میهمان این شهرستان حاضر شده و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای سلامت و مدافعین حرم را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر