به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، جابر جهان‌بین بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۱۴ خرداد فرصتی مناسب برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا است. وی بر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، جابر جهان‌بین بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۱۴ خرداد فرصتی مناسب برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا است.

وی بر لزوم آشنایی جوانان و نسل جدید با افکار و اندیشه‌ها و شخصیت امام خمینی (ره) را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: تمامی ادارات شهرستان آمادگی لازم را برای انجام هر چه باشکوه‌تر این مراسم داشته باشند.

فرماندار شهرستان پارس آباد ادامه داد: همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) دستجات عزاداری ساعت ۱۱ قبل از ظهر روز شنبه از میدان سپاه با حضور مسؤولان و مردم ولایی شهرستان پارس آباد آغاز و مراسمی بزرگداشت در مسجد جامع این شهرستان برگزار خواهد شد.

جهان بین با اشاره به اینکه به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بخش‌های اسلام آباد و مغانسر و روستاهای شهرستان نیز مراسم برگزار خواهد شد، افزود: روز یکشنبه ۱۵ خرداد نیز مراسم یادواره شهدای سه ماهه اول شهرستان با محوریت شهدای ۱۵ خرداد ساعت ۱۲ در مسجد جامع پارس آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع