همزمان با دهه فجر و با حضور معاونان وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰ طرح اقتصادی و عمرانی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، فرماندار شهرستان اردبیل عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه این طرح‌ها در اردبیل، اظهار کرد: ۱۶ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی ۳۹۱ نفر به بهره‌برداری رسید.

سید محمد اعتماد اعجازی تعداد پروژه‌های عمرانی افتتاح شده در این ایام را ۱۲۴ پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها نیز با صرف اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی از شروع عملیات اجرایی ۲۴ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی در شهرستان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها نیز با سرمایه‌گذاری ۱۲۷ میلیارد تومان شروع شده تا ما بتوانیم خدماتی مناسب به جامعه هدف ارائه کنیم.

فرماندار شهرستان اردبیل افزود: در دولت سیزدهم راهبرد اصلی عدالت‌محوری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز در ارائه خدمات بی‌منت و کیفی به مردم در کنار جلب رضایت آنها است تا بتوان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شایسته عمل کرد.

اعتماد اعجازی با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این ایام فرصتی استثنایی است تا خدمات نظام به شکل کامل تبیین شده تا تقویت روح امید، نشاط و سرزندگی را در جامعه شاهد باشیم.

وی با قدردانی از همراهی خیران در ساخت واحدهای آموزشی اضافه کرد: احداث مدرسه مصلی‌نژاد از جمله این پروژه‌های با کیفیت بالا است که فرصت خوبی را فراهم کرده تا دانش‌آموزان در بهترین فضا بتوانند تحصیل خود را انجام دهند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: ۲۳ پروژه مدرسه‌سازی نوسازی مدارس افتتاح می‌شود که از جمله این پروژه‌ها مدرسه خیرساز مصلی‌نژاد است که در یک منطقه محروم احداث شده و شامل ۱۲ کلاس با تجهیزات و امکانات مناسب است.

فرماندار شهرستان اردبیل یادآور شد: سرانه فضای آموزشی در شهر اردبیل پایین است ولی مسئولان و خیران تلاش می‌کنند تا این کمبودها را برطرف و امکان بهره‌برداری از طرح‌های متعدد را در این حوزه تا مهرماه فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم از پروژه‌های افتتاحی دهه فجر شهرستان اردبیل پرده‌برداری شده و از کتاب «راه موفقیت» رونمایی شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر