حجت‌الاسلام حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ضمن گرامی داشت روز ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، این روز را نماد پایداری در برابر استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به‌ویژه […]

حجت‌الاسلام حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ضمن گرامی داشت روز ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، این روز را نماد پایداری در برابر استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به‌ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به رسوایی دوباره آمریکا در اجرای نقشه‌های شوم علیه ایران گفت: بار دیگر فرزندان غیور و دلاورمردان سپاه در اقدامی هوشیارانه اقتدار ایران اسلامی را به اثبات رسانده و آمریکا را از اعمال پوچ و بی اساس خود مأیوس کردند.

وی گفت: جوانان ایران اسلامی در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند. این عزیزان بودند که، هویت دینی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند. این نوجوانان دانش دوست با شعارهای کوبنده و مشت‌های گره خورده، پایه‌های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمام داران کاخ‌های کفر انداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، افزود: جوانان شجاع ایران اسلامی، با قیام خویش در روز ۱۳ آبان، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود، باید با ستم گران جهانی بستیزند. در عصر کنونی نیز با توجه به آن رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌ها، بر دانش آموزان ماست که سهم مهمی در مبارزه با استکبار بر عهده گیرند و هم چون گذشته، از پیش گامان این قیام ملّی باشند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به پیام مهم روز ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه‌ها، ایثارها و فداکاری‌های دانش آموزان عزیزمان است. این روز باشکوه بدین سبب روز دانش آموز نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت‌های چپاول گر به مبارزه بی امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

وی تاکید کرد: روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار برهانند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: پیام روز سیزدهم آبان به مسلمانان این است که تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید سر اطاعت و سرسپردگی فرود آوردند و به کرنش بنشینند و تا همیشه زمان در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت‌ها سرتسلیم فرود نیاورند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به مراسم گرامی داشت روز ۱۳ آبان در اردبیل اشاره کرد و گفت: تجمع مردمی با حضور دانش آموزان، دانشجویان، مسئولین و اقشار مختلف مردم، امروز ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام (ره) اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع