یاسر عبداللهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: دولت سیزدهم تلاش مؤثری را در استان‌ها برای فعال کردن واحدهای راکد، نیمه تعطیل و مشکل دار داشت که با ارزیابی و عارضه‌یابی مشکلات سعی شد تا این واحدها به چرخه تولید مجدد بازگردند. وی تصریح کرد: با فعال شدن ۱۱۰ واحد تولیدی در […]

یاسر عبداللهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: دولت سیزدهم تلاش مؤثری را در استان‌ها برای فعال کردن واحدهای راکد، نیمه تعطیل و مشکل دار داشت که با ارزیابی و عارضه‌یابی مشکلات سعی شد تا این واحدها به چرخه تولید مجدد بازگردند.

وی تصریح کرد: با فعال شدن ۱۱۰ واحد تولیدی در استان اردبیل در دو سال اخیر فرصت اشتغال‌زایی خوبی برای جوانان فراهم شده تا یک هزار نفر به مجموع کارآفرینی استان اضافه شود.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در دولت سیزدهم با احیا و بازگشت این واحدها به چرخه تولید شرایط خوبی برای توانمندی نظام اقتصادی استان فراهم آمده تا در کنار اشتغال، افزایش سرانه درآمدی و بهبود معیشتی مردم را نیز شاهد باشیم.

عبداللهی افزود: علاوه بر واحدهای تولیدی و صنعتی، دولت سیزدهم از فعالان حوزه بازار و اصناف نیز حمایتی جدی انجام می‌دهد تا با ثبات بیشتر عرصه رقابت در عرضه محصولات متنوع فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعا مشکلات پیش آمده حوزه مالیاتی نیز با سعه صدر مسئولان برطرف شده و یک شرایط با ثباتی را در بازار و خدمت رسانی به مردم شاهد خواهیم بود.

عبداللهی اضافه کرد: یکی ازاصلی ترین اشکالات و معایب حوزه صنعت، تولید و خدمات نارسایی در زنجیره تولید بوده که در سال‌های اخیر با ترغیب و تشویق سرمایه گذاران تلاش بر توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بوده که در این زمینه اقدامات مؤثری نیز آغاز شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در سال مزین به «مهار تورم و رشد تولید» بتوانیم در سنگر حمایتی در قالب پرداخت تسهیلات و روند تسهیل گر تولید و عرضه زمینه و بستر شکوفایی نظام اقتصادی را در استان مهیا کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار