مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از تامین جهیزیه برای ۱۱۰ نوعروس نیازمند در اردبیل خبر داد و گفت: هم اکنون ۳۰۰ نوعروس دیگر برای دریافت جهیزیه پشت نوبت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار آذرمغان، حسین دشتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در اردبیل به کمک کم نظیر نیکوکاران و خیران اشاره و اظهار کرد: ۱۱۰ سری جهیزیه با کمک خیران استان اردبیل برای نوعروسان نیازمند به ارزش ۱۵ میلیون تومان تهیه و تأمین شد.

وی با تاکید بر نحوه خرید کالاها و تحویل آن به افراد نیازمند گفت: هم اکنون ۳۰۰ نوعروس دیگر که برای دریافت جهیزیه به کمیته امداد استان مراجعه کرده اند، پشت نوبت قرار دارند که امید داریم خیران استان نسبت به همکاری در این زمینه اهتمام داشته باشند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان سری جهیزیه‌های اهدایی از سوی این سازمان شامل لوازم خانگی ضروری مثل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون می‌شود.

دشتی به بحث ازدواج آسان جوانان نیز اشاره و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران در استان می‌توانیم گام‌های خوبی در راستای کمک به جوانان بی‌بضاعت در تسهیل امر ازدواج آنان برداریم اما لازمه این اقدام همکاری گسترده مردم خیر استان است، چرا که با ظرفیت خوبی که در استان داریم همیشه ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم در این حوزه حتی به عنوان استان پیشرو در سطح کشوری شناخته شویم.

وی به برگزاری پویش «ایران همدل» همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: در طرح پویش ایران همدل و اطعام مهدوی ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای افراد نیازمند و در محلات حاشیه شهرها توزیع می‌شود که خوشبختانه در این ۳ روز گذشته با همکاری بسیج و سپاه توانستیم برخی از محلات را پوشش دهیم.

این مسئول از اجرای این طرح در سرتاسر ماه رمضان خبر داد و گفت: پویش ایران همدل با هدف کمک‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه در کشور و به تناسب آن در استان اردبیل اجرا می‌شود و هدف از اجرای این طرح کمک‌رسانی به معیشت مردم در وضعیت سخت کرونایی است، که در همین رابطه تهیه و عرضه بسته‌های معیشتی به تعداد ۴۰ هزار بسته نیز برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/