ضیا محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: بانک سپه اولین و بزرگترین بانک کشور در پرداخت تسهیلات در استان اردبیل رتبه اول را به دست آورده و در حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی در سال «مهار توم و رشد تولید» تلاش و کوششی جدی انجام می دهد. وی تصریح کرد: […]

ضیا محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار کرد: بانک سپه اولین و بزرگترین بانک کشور در پرداخت تسهیلات در استان اردبیل رتبه اول را به دست آورده و در حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی در سال «مهار توم و رشد تولید» تلاش و کوششی جدی انجام می دهد.

وی تصریح کرد: در نیمه اول امسال تلاش بر این بوده تا از تمام واحدهای صنعتی و تولیدی نیازمند به سرمایه در گردش حمایت های لازم انجام شود که پرداختی ها نیز در سریعترین زمان انجام شده است.

با ۱۰۰ نفر نیروی مازاد روبه‌رو هستیم

مدیر شعب بانک سپه منطقه اردبیل گفت: بعد از ادغام بانک سپه به بزرگترین بانک دولتی تبدیل شده و انواع خدمات را به مردم استان ارائه می کند به طوری که در قالب طرح های متعدد، پرداخت تسهیلات حتی با ۲ و چهار درصد نرخ سود در حال انجام است و با ارائه اوراق گام در کشور توانسته در تأمین سرمایه واحدهای تولیدی گام های مؤثری را بردارد.

محمدی افزود: به دنبال ادغام چندین مؤسسه مالی و بانک با بانک سپه در سال های اخیر ما با مازاد ۱۰۰ نفری نیرو در استان اردبیل نیز روبه رو هستیم که قرار شده در تأمین نیروی مورد نیاز سایر بانک ها از این ظرفیت استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از ادغام ۷۱ شعبه فعال بانک سپه را به ۵۶ شعبه کاهش دادیم و سعی ما بر این است تا با یک فاصله مناسب و ادغامی که در شعب انجام می شود، بهترین و شایسته ترین خدمات را به مردم و مراجعین ارائه کنیم.

اعطای یک هزار و ۸۷۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی

محمدی اضافه کرد: توجه به جذب منابع و رشد اعطای تسهیلات به گروه های هدف با جذب بیش از ۱۱ هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال منابع سرگردان مردم و تزریق آن در قالب تسهیلات مختلف، در سال های اخیر و بعد از انجام پروژه ادغام انجام شده است.

وی بیان کرد: تسهیلات قرض الحسنه پرداختی برای ازدواج جوانان بیش از چهار هزار و ۳۴۰ فقره و تسهیلات حمایت از خانواده و فرزندآوری نیز به تعداد ۲ هزار و ۷۹۱ فقره پرداخت شده است.

محمدی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به تعداد یک هزار و ۸۷۰ فقره انجام شده و ما در بخش کشاورزی، تأمین نیاز مالی واحدهای تولیدی، بخش صنعت، معدن، بازرگانی، مسکن و ساختمان نیز پرداخت تسهیلات مناسبی را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: از محل اوراق گام به عنوان تنها بانک استان در تأمین مالی واحدهای تولیدی به مبلغ ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اقدامات خوبی را انجام دادیم و در بخش کشاورزی نیز بالغ بر چهار هزار و ۸۵۴ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

تجهیز نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان

محمدی گفت: در بخش صنعت و معدن بالغ بر ۶ هزار و ۳۵۳ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال، در بخش بازرگانی ۲ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال و در بخش مسکن و ساختمان نیز ۱۲ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: بانک سپه در بخش خدمات مبلغ ۱۷ هزار و ۵۹ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده تا در این عرصه مهم و حساس چرخ اقتصاد استان بیش از پیش فعال و پویا شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در اجرای هدفمندی یارانه نان یکی دیگر از اقدامات بانک سپه در سال گذشته تجهیز و راه اندازی نانوایی های کل استان در کمترین زمان بوده که با توزیع بیش از یک هزار و ۴۹۲ دستگاه ثابت و یک هزار و ۵۸۷ دستگاه سیار موفقیتی دیگر برای این مجموعه رقم خورده است.

وی به برخی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بانک سپه نیز اشاره کرد و ادامه داد: حمایت مالی و معنوی از برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس، اعطای ۵۵ دستگاه تبلت به دانش آموزان کم برخوردار، اهدای خون، حمایت مالی و معنوی از برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان، دیدار ماهانه از خانواده های معظم شهدا، حمایت مالی و معنوی از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و دیدار و عیادت با فاتحان هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های امور مشارکتی بانک سپه در استان اردبیل بوده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار