ولی اسماعیلی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این شرایط فاجعه است و بنده در دیدار اخیر با رییس جمهور خلاها در این حوزه را گوشزد کردم چرا که اگر اعتبار مناسب برای کنترل، پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی تخصیص نیابد ما با انباشتی […]

ولی اسماعیلی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این شرایط فاجعه است و بنده در دیدار اخیر با رییس جمهور خلاها در این حوزه را گوشزد کردم چرا که اگر اعتبار مناسب برای کنترل، پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی تخصیص نیابد ما با انباشتی از این آسیب ها و دغدغه های جدی در این بخش روبرو خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: حاشیه نشینی، اعتیاد، طلاق و برخی دیگر از آسیب ها به شدت جامعه را تهدید می کند و باید با تدبیری مناسب در کنترل و پیشگیری در این حوزه گام های اساسی برداریم.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ضرورت توسعه مهارت آموزی به ویژه اشتغال آفرینی برای مددجویان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد را یادآور شد و بیان کرد: کمیته امداد زمانی موفق است که با اشتغال و خودکفایی فضایی را فراهم کند تا پرداختی مستمری ها کاهش پیدا کند.

اسماعیلی افزود: چالش اصلی کشورمان امروز ناترازی صندوق های بازنشستگی است که قطعا با این وضعیت در سه سال آینده ما با مشکل عدم توانمندی صندوق ها در پرداخت حقوق بازنشستگان روبرو خواهیم شد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۴ درصد پرداختی این صندوق ها برای بازنشستگان با حمایت دولت انجام می شود در حالی که انتظار می رود این صندوق ها در حوزه سرمایه گذاری ورود پیدا کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه در شهرستان گرمی در حوزه بهداشت و درمان کار زیربنایی برای ماندگاری پزشکان انجام دادیم، تصریح کرد: احداث ۲۴ باب واحد پانسیون حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص از جمله این اقدامات بوده و در کنار آن تلاش کردیم تا فضای گردشگری خوبی را در منطقه فراهم کنیم.

وی افتتاح دو موزه باستان شناسی و عشایری را در کنار تکمیل رینگ گردشگری گیلارلو یادآور شد و بیان کرد: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در این بخش هزینه شده و تلاش می کنیم تا این منطقه به نقطه گردشگری مطلوب ارتقا یابد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر