صاحبعلی اصغری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: در پی بارش سیل‌آسای عصر امروز که از ساعت سه تاکنون ادامه دارد، روستاهای بخش مرکزی، گوون پاپاق، انجیرلو و سایر روستاها گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند و شاهد روان آب‌ها در این مناطق هستیم. وی با بیان اینکه […]

صاحبعلی اصغری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: در پی بارش سیل‌آسای عصر امروز که از ساعت سه تاکنون ادامه دارد، روستاهای بخش مرکزی، گوون پاپاق، انجیرلو و سایر روستاها گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند و شاهد روان آب‌ها در این مناطق هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان بیله‌سوار سیل و آبگرفتگی وجود دارد، تصریح کرد: در بیله‌سوار برخی از معابر و منازل دچار آبگرفتگی شدند که امدادرسانی برای استمرار شرایط پایدار در این شهرستان انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه در بسیاری از روستاهای درگیر سیل شرایط عادی را شاهد هستیم، گفت: در محله طالقانی بیله‌سوار آبگرفتگی منازل اتفاق افتاده که از اولین ساعات وقوع سیل ستاد مدیریت بحران استان اردبیل تشکیل جلسه داده و از وقوع خسارت به تأسیسات، معابر، منابع آب و… جلوگیری شد.

اصغری با بیان اینکه در سیل گذشته نیز پل انجیرلو به طور کامل تخریب شده بود، افزود: در حال حاضر با ایجاد پل فلزی تردد در انجیرلو برقرار است و هیچ مشکلی در این باب وجود ندارد.

فرماندار بیله‌سوار بیان کرد: از ساعت ۱۵ عصر امروز تاکنون ۲۹ میلیمتر بارندگی در بیله‌سوار رخ داده و انتظار بارش‌های بیش از این نیز با پیش‌بینی‌های هواشناسی می‌رود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر