رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در انتخابات ششمین دوره شورای روستاهای شهرستان گرمی با ۵۴۹ نفر عضو اصلی بیشترین اعضا را در مناطق روستایی ثبت نام می کنند و مشگین‌شهر و اردبیل رتبه های بعدی قرار دارند.

به گزارش آذرمغان، بهروز ندایی در دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای شورای روستاها اظهار کرد: تعداد داوطلبان در این دوره قابل توجه بوده و با استقبال بیشتری روبه‌رو شده که در شهرستان مشگین‌شهر میزان ثبت‌نام نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر است.

وی با بیان اینکه ثبت نام از ۱۶ فروردین تا ۲۲ فروردین ادامه می یابد گفت: در روز گذشته ۲۵۰ نفر و انروز سه شنبه نیز ۳۰۰ نفر در انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری استان اردبیل ثبت‌نام صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با تاکید بر اینکه کاندیداها ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند افزود: احتمال دارد داوطلبان در دریافت برگه عدم سوءپیشینه دچار مشکل شوند برای این منظور از روزهای آغازین ثبت‌نام با مراجعه به بخشداری‌ها به صورت حضوری و یا سه راهکار تعیین شده به صورت غیرحضوری در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: در انتخابات ششمین دوره شورای روستاهای شهرستان گرمی با ۵۴۹ نفر عضو اصلی بیشترین اعضا را در مناطق روستایی ثبت نام می کنند و مشگین‌شهر و اردبیل رتبه های بعدی قرار دارند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه شرایط مناسب برای ثبت‌نام‌کنندگان فراهم می‌شود؛ اظهار کرد: در رقابت‌های ششمین دوره انتخابات شورای روستاها این ثبت‌نام تا ۲۲ فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا شش عصر ادامه می یابد.

بهروز ندایی ادامه داد: در ۳۱ بخشداری نیز شرایطی مهیا شده تا ثبت‌نام حضوری داوطلبان انجام شود تا با بارگذاری صحیح مدارک و مستندات ثبت‌نام به صورت قطعی انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری در یک‌هزار و ۵۸ روستای استان، ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد که در ۳۹ روستا انتخاب اعضا به تعداد پنج نفر و مابقی انتخاب اعضا به تعداد سه نفر خواهد بود.

انتهای پیام/