امید نسیمی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، از وزش باد شدید در بسیاری از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد و فقط محور خلخال-اسالم به دلیل کولاک شدید برف و عدم دید کافی تا […]

امید نسیمی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، از وزش باد شدید در بسیاری از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد و فقط محور خلخال-اسالم به دلیل کولاک شدید برف و عدم دید کافی تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

وی با اشاره به پدیده غالب جوی در اکثر محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و گزارشات واصله از همکاران راهداری در حال حاضر شاهد کولاک شدید در محورهای مواصلاتی استان هستیم که پدیده غالب آسمانی صاف تا نیمه ابری با وزش شدید باد است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: محور اردبیل-سرچم، نیر-سراب، گردنه صائین، اردبیل-آستارا در محدوده گردنه حیران، رضی-گرمی و مشگین شهر پارس آباد شاهد کولاک شدید و مقطعی هستیم.

نسیمی از انسداد محور خلخال به پونل خبر داد و افزود: محور خلخال-پونل در حوزه استحفاظی استان گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

به گفته وی علی رغم ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان و انجام تردد داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ برای تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل الزامی است.

انتهای پیام/

منبع