کلیم الله وثوقی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: وقوع تندباد و کولاک شدید در جاده های استان اردبیل سبب شده تا راهداران با تمام توان و قوای لجستیکی در محورهای مواصلاتی اردبیل مستقر شوند. وی با اشاره به اینکه نیروهای راهداری در تمام گردنه ها […]

کلیم الله وثوقی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: وقوع تندباد و کولاک شدید در جاده های استان اردبیل سبب شده تا راهداران با تمام توان و قوای لجستیکی در محورهای مواصلاتی اردبیل مستقر شوند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای راهداری در تمام گردنه ها حضور دارند تا در کولاک های احتمالی به رانندگان خدمات رسانی کنند، خاطرنشان کرد: هم اکنون تلاش راهداران سخت کوش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در برف روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی را شاهدیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل تمام محورهای مواصلاتی اردبیل به طور مرتب رصد می شود و در صورت وقوع بحران برف و کولاک راهداران برای خدمات رسانی در آمادگی کامل به سر می برند.

وثوقی با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل انجام می شود، گفت: به رانندگان توصیه می شود به دلیل صدور هشدار نارنجی هواشناسی استان اردبیل از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت حضور در جاده ها حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل افزود: گرچه در ماه های پاییز و حتی نیمی از دی ماه بارش برف را در اردبیل شاهد نبودیم اما راهداران ما در محورهای مواصلاتی مستقر هستند و رانندگان با امنیت خاطر می توانند به سفرهای خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر