به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سیدحامد عاملی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: کمیته‌های ستاد استانی در راستای اهداف کلی ستاد ملی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» برنامه‌های خود را مشخص کنند. وی با بیان اینکه به دنبال تحقق […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سیدحامد عاملی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: کمیته‌های ستاد استانی در راستای اهداف کلی ستاد ملی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» برنامه‌های خود را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال تحقق ۷ هدف عمده در طول رویداد اردبیل ۲۰۲۳ هستیم، گفت: معرفی اردبیل به عنوان برند گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی، افزایش سهم گردشگری خارجی و استفاده از ظرفیت هویت تاریخی و فرهنگی اردبیل که اشتراکات بسیاری با کشورهای عضو اکو دارد از جمله اهداف ما هستند.

استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم پیگیری تشکیل ستاد ملی «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» افزود: تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار، توجه به اقتصاد گردشگری و افزایش درآمد این صنعت، توسعه زیرساخت‌های گردشگری و تولید محتوا درمورد اردبیل و پخش آنها نیز از اهداف دیگر ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ هستند.

عاملی با اشاره به برگزاری جلسه بعدی ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ طی دو هفته آینده، گفت: برنامه‌های استانی، ملی و بین‌المللی کمیته‌ها در جلسات تخصصی آن‌ها مشخص شود تا در جلسه آینده ستاد استانی برای اجرای آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی تاکید کرد: برخی از برنامه‌های مهم و بین‌المللی این رویداد مثل برگزاری نشست سفرای کشورهای عضو اکو و وزاری گردشگری این کشورها در اردبیل نیز از قبل مشخص شده است و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای هرچه بهتر آنها هستیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر