به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بابک نونهال عصر دوشنبه در بازدید از درمانگاه ولیعصر مشگین‌شهر اظهار کرد: روند درمانی مردم به ویژه در مراجعه به درمانگاه‌ها باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شده و هیچ بیماری نباید معطل خدمات درمانی و کادر پزشکی بماند. وی با انتقاد از کمبود پزشک […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بابک نونهال عصر دوشنبه در بازدید از درمانگاه ولیعصر مشگین‌شهر اظهار کرد: روند درمانی مردم به ویژه در مراجعه به درمانگاه‌ها باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شده و هیچ بیماری نباید معطل خدمات درمانی و کادر پزشکی بماند.

وی با انتقاد از کمبود پزشک در بخش اورژانس تصریح کرد: نباید مردم در اورژانس معطل بمانند بلکه باید علاوه بر کمیت، کیفیت ویزیت توسط پزشک نیز نظارت شود.

دادستان شهرستان مشگین‌شهر گفت: این درمانگاه با این امکانات به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته و باید با اطلاع‌رسانی صحیح مردم را به این درمانگاه سوق بدهیم تا از این درمانگاه به نحوه شایسته استفاده شود.

نونهال افزود: در پی مطالبات مردم و رسانه‌ها در مورد طرح برخی مشکلات در بیمارستان مشگین‌شهر و عدم راه‌اندازی دستگاه ام. ار. آی، دادستان مشگین‌شهر به همراه معاونت درمان علوم پزشکی استان و مدیر شبکه بهداشت مشگین‌شهر از مراحل نصب و راه‌اندازی دستگاه ام. ار. آی بازدید کردیم.

در ادامه این بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با بیان اینکه در اسرع وقت دستگاه ام ار آی در بیمارستان مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: مراحل اولیه نصب این دستگاه که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ام. آر. آی است، به اتمام رسیده و ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رامین نسیمی دوست با بیان اینکه دغدغه دانشگاه علوم پزشکی تأمین امکانات درمانی برای مردم در تمامی شهرستان‌ها است، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی سعی می‌کند تا با راه‌اندازی دستگاه ام. ار. آی در شهرستان مشگین‌شهر نیاز بیماران این شهرستان در مراجعه به مرکز استان را مرتفع کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر