به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر سه‌شنبه در جشن ازدواج آسان به مناسبت اعیاد شعبانیه در اردبیل، اظهار کرد: خداوند دست رحمت امامت با ظهور منجی عالم بشریت بر سر مردم خواهد کشید و دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد بنابراین باید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر سه‌شنبه در جشن ازدواج آسان به مناسبت اعیاد شعبانیه در اردبیل، اظهار کرد: خداوند دست رحمت امامت با ظهور منجی عالم بشریت بر سر مردم خواهد کشید و دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد بنابراین باید برای تحقق این وعده بزرگ خود و جامعه را مهیا سازیم.

وی تصریح کرد: در عالم بشریت ۲ جبهه عبادالله و عبادالشیطان مقابل یکدیگر قرار دارند که کرامت اخلاقی، ارزش‌های انسانی، مودت و محبت در جبهه عبادالله، در مقابل کشتار، تهاجم و جنگ از جمله کشتار مردم بی‌دفاع غزه در جبهه عبادالشیطان قرار داد که آمریکا نیز از این جبهه شیطانی به عنوان جهالت آخرالزمان دفاع می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل به انتظار فرج به عنوان برترین عبادات اشاره کرد و گفت: حقیقت انتظار آن است که انسان منتظر و چشم به راه، خود و محیطش را برای آمدن منتظر و منجی موعود آماده کند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده انتظار را عامل امیدواری و سبب انگیزه‌بخشی در جامعه عنوان کرد و افزود: انتظار سبب استقامت و پایداری مسلمانان در برابر فشارها و سختی‌ها شده و از یأس و ناامیدی آنها جلوگیری می‌کند.

وی فعالیت مستمر و پرهیز از سکون و انفعال را لازمه انتظار عنوان کرد و ادامه داد: انتظار فرج به معنای امید به آینده روشن و تحقق ارزش‌ها و خوبی‌ها است که چنین نگاهی به انسان، شور و نشاط و حرکت می‌دهد، به گونه‌ای که هم در پی اصلاح خود اقدام می‌کند و هم محیط خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: منتظر ساکت و ساکن نمی‌ماند بلکه کارها و تلاش‌های خود را برای زمینه‌سازی در راستای تحقق ظهور انجام می‌دهد که چنین فردی در جامعه نه تنها خود را از انحرافات اعتقادی و عملی به دور نگه می‌دارد بلکه سعی در ساختن و اصلاح کردن جامعه نیز دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، توان رایزنی‌های بین‌المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزون‌تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم حجت‌الاسلام نعمتی امام جمعه نیر نیز در سخنانی به تبیین اهمیت مشارکت حداکثری و نیز فلسفه انتظار، مهدویت و نقش آن در پیشرفت و سعادت جامعه پرداخت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر