مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره شماره ۷۷ سطح زرد همچنان طی چهار روز آینده شرایط جوی در شمال غرب کشور ناپایدار بوده و آسمان استان در بیشتر ساعات نیمه ابری تا ابری خواهد بود. وی افزود: امروز […]

مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره شماره ۷۷ سطح زرد همچنان طی چهار روز آینده شرایط جوی در شمال غرب کشور ناپایدار بوده و آسمان استان در بیشتر ساعات نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

وی افزود: امروز و فردا ضمن وزش باد، تنها در بعضی ساعات و در مناطقی از استان بارش باران گاهی به صورت رگبار موقتی و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به صورت برف انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اما از شنبه شب تا قبل از ظهر دوشنبه با تقویت سامانه بارشی و نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه، علاوه بر کاهش دمای هوا، در بیشتر مناطق استان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

کوهی با بیان اینکه بارش در مناطق شمالی به صورت باران اما در مناطق مرکزی و جنوبی به صورت برف خواهد بود، ادامه داد: بنابراین روزهای یکشنبه و دوشنبه هوای سردی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: از روز سه شنبه هفته آینده با پایداری شرایط جوی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری شده و دمای هوا به ویژه در طول روزها روند افزایشی خواهد داشت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر