به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سرهنگ محمد نوری با حضور در پاسگاه منابع طبیعی نمین اظهار کرد: نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان نمین با مشکوک شدن به یک دستگاه کامیون در مسیر آستارا به اردبیل اقدام به توقف آن کردند. وی افزود: نیروهای منابع طبیعی پس از بازرسی توانستند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سرهنگ محمد نوری با حضور در پاسگاه منابع طبیعی نمین اظهار کرد: نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان نمین با مشکوک شدن به یک دستگاه کامیون در مسیر آستارا به اردبیل اقدام به توقف آن کردند.

وی افزود: نیروهای منابع طبیعی پس از بازرسی توانستند ۸ تن چوب آلات جنگلی که به صورت ماهرانه جا سازی شده بود از این کامیون کشف کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شد.

سرهنگ نوری ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر