به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، امیر رجبی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با اشاره به سرآمد بودن فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد در اردبیل اظهار کرد: کارهای تربیتی در بستر مساجد به زودی نمودهای خود را نشان می‌دهد. وی با بیان اینکه اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، امیر رجبی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با اشاره به سرآمد بودن فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد در اردبیل اظهار کرد: کارهای تربیتی در بستر مساجد به زودی نمودهای خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اجرای کارهای هنری در بستر مساجد از مهمترین فعالیت‌های کانون‌های مساجد است، گفت: مساجد کارکردهای بسیاری مهم در طول تاریخ اسلام داشته اند و امروز نیز باید فعالیت‌های فرهنگی و هنری مهم کشور در مساجد رقم بخورد تا شاهد رشد و شکوفایی این فعالیت‌ها و پرورش نیروهای مستعد و متعهد باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: باید اذعان داشت که پویایی و حرکت‌های مهم در فعالیت‌های مساجد دیده می‌شود.

رجبی با بیان اینکه امروز شاهد تأثیرگذاری روحیه مسجدی بر نوجوانان و جوانان هستیم، افزود: اگر یک کار فرهنگی با عمق و محتوای غنی در مساجد تولید شود زمینه بسیار خوب و مهم را برای بسترسازی سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری را فراهم خواهد کرد که این زیر ساخت مهم در کانون‌های مساجد تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر نخبگان قدم‌های مهمی در راستای مدیریت فرهنگی بردارند قطعاً گام‌های بلندی را برای فعالیت‌های فرهنگی خواهیم برداشت.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر