به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر از حضور پرشور و با بصیرت ۶۸ درصدی مردم منطقه در پای صندوق‌های رأی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قدردانی کرد و گفت: پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند و باید قدر این مردم توسط مسئولان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر از حضور پرشور و با بصیرت ۶۸ درصدی مردم منطقه در پای صندوق‌های رأی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قدردانی کرد و گفت: پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند و باید قدر این مردم توسط مسئولان با ارزش شمرده شود.

وی پیروز دوم این آزمون بزرگ را انتخاب دولت اصلح برشمرد و افزود: آیت الله رئیسی از جمله خصوصیاتی که با آن شناخته می‌شود شخصیت ضد فساد بودن آن است که انشاالله با همین ویژگی در مقدمه، ریشه فساد را از دولت خواهد خشکاند.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه از منتخب ملت خواست تا در انتخاب کابینه خود از کارشناس در یک اداره گرفته تا وزیر، مصداق سردار سلیمانی باشد.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه بارز یک مدیر انقلابی و اسلامی بود که شبانه روز نمی‌شناخت و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کرد اظهار کرد: هیأت دولت و تمام مسئولان «دولت مردمی ایران قوی» باید هر کدام یک نمونه کامل سردار سلیمانی باشند.

وی در ادامه به مذاکرات برجامی اشاره کرد و گفت: آمریکا از برجام خارج شده و الان نیز برای برگشتن به برجام، از ما می‌خواهد باج گیری کند ولی کور خوانده است و ایران هیچ وقت زیر بار این مذاکره ننگین نخواهد رفت‌.

امام جمعه بیله سوار ضمن تبریک به شورای اسلامی منتخب شهر بیله سوار از آنان خواست تا در این دوره به وضعیت فلاکت بار مبلمان شهری و سایر مشکلات شهری پایان دهند.

وی افزود: بیله سوار پیشانی نظام است و این وضعیت فعلی شهری، برازنده این شهر مرزی نیست و باید اعضای شورای اسلامی شهر همت کنند تا شهرستان بیله سوار از این بن بست محرومیت خارج شود.

حجت الاسلام عزیزی خاطرنشان کرد: مرکزیت منطقه آزاد تجاری، حق مسلم و قانونی شهرستان مرزی بیله سوار است و کسانی که در پشت پرده، مقابل این قضییه ایستاده اند باید هر چه سریع‌تر در رفتار خود تجدید نظر کرده و این حق قانونی را به شهرستان مرزی بیله سوار هدیه کنند.

وی در پایان ضمن تبریک سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ به روحانیون منطقه، از دولت منتخب خواست تا نسبت به اختصاص بودجه کافی به این سازمان ارزشی و مردمی همت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع