به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، روزهای پنج شنبه و جمعه (۲ و ۳ آذر ۱۴۰۲)‌، استقرار جوی غالباً پایدار در بیشتر مناطق کوهستانی، وزش باد و در قله‌های مرتفع گاهی وزش باد شدید؛ پیش بینی می‌شود. پنج شنبه در ارتفاعات شمال غرب، البرز و خراسان شمالی وزش باد شدید و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، روزهای پنج شنبه و جمعه (۲ و ۳ آذر ۱۴۰۲)‌، استقرار جوی غالباً پایدار در بیشتر مناطق کوهستانی، وزش باد و در قله‌های مرتفع گاهی وزش باد شدید؛ پیش بینی می‌شود.

پنج شنبه در ارتفاعات شمال غرب، البرز و خراسان شمالی وزش باد شدید و به‌صورت موقتی وزش باد خیلی شدید، بارش‌های پراکنده در ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس جنوبی و بخش‌های جنوبی کشور ارتفاعات کرمان پیش‌بینی می‌شود. شدت این بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ در ارتفاعات شمال هرمزگان خواهد بود.

همچنین، در ارتفاعات شمال تهران آسمان آفتابی و گاهی وزش باد، طی ساعات بعدازظهر و غروب افزایش ابر و سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به بارش برف طی روزهای گذشته به ویژه در ارتفاعات زاگرس و البرز و شمال‌غرب، وزش باد شدید می‌تواند منجر به ایجاد کولاک سطحی، کاهش دید و اُفت دما شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر