نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت هفته سلامت در تقدیر از تلاش‌های کادر درمان و مدافعان سلامت پیام مشترکی صادر کرده و این هفته را به این قشر تبریک گفتند.

به گزارش آذرمغان، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل به مناسبت هفته سلامت پیام مشترکی را صادر کردند. متن پیام به این شرح است:

«نعمتان مجهولتان الصحه و الامان» پیامبر اکرم (ص)

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌تردید، سلامتی یکی از مهم‌ترین نعمت‌های پروردگار متعال برای انسان‌ها به شمار می‌رود. شیوع ویروس منحوس کرونا در دنیا طی سال گذشته نیز از مجهولیت ارزش این نعمت بزرگ و بی‌جایگزین، پرده برداشت و اهمیت خدمات پاسداران حریم سلامت را روشن‌تر نمود.

در یک سال اخیر، ساکنان کره خاکی، آشکارا دیدند فقدان سلامتی می‌تواند جوانب مختلف حیات بشر را تحت الشعاع قرار دهد و از دست رفتن آسایش و محروم ماندن از زیبایی‌های زندگی را به دنبال بیاورد.

این‌جانبان، هفته سلامت را به آحاد مردم، خصوصاً تلاشگران فداکار این عرصه در اقصی نقاط استان، تبریک می‌گوئیم و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عزیز مدافع سلامت و آرزوی غفران الهی برای همه آنان از درگاه پروردگار مهربان مسالت می‌نمائیم سال‌جاری را توأم با تندرستی برای ملت ایران و از جمله اهالی شریف استان اردبیل قرار دهد.

همچنین از مردم فهیم و غیور منطقه، مصرانه درخواست می‌کنیم با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، بسترساز به ثمر نشستن زحمات فرزندان خود در حوزه بهداشت و درمان درجهت ریشه‌کن کردن کووید ۱۹ و نهایتاً بازگشت نشاط و شادابی عمومی به جامعه باشند. ان شاءا…

انتهای پیام/