به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش مردمی «نذر پتو» در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی با هدف ارائه خدمات بهتر به زائرین در مساجد اردبیل راه‌اندازی شد. وی تأمین مایحتاج زائران اربعین حسینی را لازم و ضروری دانست و افزود: پتو […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش مردمی «نذر پتو» در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی با هدف ارائه خدمات بهتر به زائرین در مساجد اردبیل راه‌اندازی شد.

وی تأمین مایحتاج زائران اربعین حسینی را لازم و ضروری دانست و افزود: پتو از جمله مهمترین لوازم پیاده‌روی اربعین حسینی است به همین منظور برای تأمین تعداد پتو برای زائرین اربعین، پویش مردمی راه‌اندازی شد تا با کمک مردم این وسیله لازم، تأمین و در اختیار زائرین اربعین قرار گیرد.

پویش مردمی «نذر پتو» در مساجد اردبیل راه‌اندازی شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: شهروندانی که مایل به مشارکت در این طرح هستند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های اعلام شده از طرف اوقاف واریز کرده و یا به مساجد، امامزادگان استان و ادارات اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌ها و اداره اوقاف استان اردبیل واقع در خیابان حافظ تحویل دهند.

حجت‌الاسلام ستوده ادامه داد: این حرکت جهانی منحصربه‌فرد که در مقیاس میلیونی برگزار می‌شود سبب شده تا هر کس به‌اندازه وسع خود در این میان کمک‌هایی را داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم هر خانواده یک‌تخته پتو را نذر زائران پیاده کنند و از همین رو درخواست مشارکت و سهیم شدن همه شهروندان را داریم چرا که همه آن‌ها نمی‌توانند در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند ولی می‌توانند با این کار در ثواب این حرکت سهیم باشند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر