مصطفی آمون در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی پویش «عهد می‌بندم» با شعار «عهد بستم که تو را یار بمانم» برگزار می‌شود. […]

مصطفی آمون در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی پویش «عهد می‌بندم» با شعار «عهد بستم که تو را یار بمانم» برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این پویش با هدف جمع‌آوری دل‌نوشته دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها به مقام معظم رهبری و در ۲ رده سنی هفت تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را از لینک https://formafzar.com/form/jjkzk به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

آمون افزود: مهلت ارسال آثار از پنجم تا ۲۰ دی ماه خواهد بود و به ۱۰ اثر برگزیده نیز کارت هدیه سه میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه‌الزهرا (س) استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر