به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد شیرعلی‌پور بعد از ظهر جمعه در بازدید از مجموعه گردشگری ورگه سران سرعین اظهار کرد: سرمایه گذار با تلاشی مضاعف در تکمیل این پروژه عظیم مصمم و مصر است و انتظار می‌رود همپای سرمایه گذار مسؤولان در تأمین زیرساخت‌ها به ویژه راه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد شیرعلی‌پور بعد از ظهر جمعه در بازدید از مجموعه گردشگری ورگه سران سرعین اظهار کرد: سرمایه گذار با تلاشی مضاعف در تکمیل این پروژه عظیم مصمم و مصر است و انتظار می‌رود همپای سرمایه گذار مسؤولان در تأمین زیرساخت‌ها به ویژه راه ارتباطی مناسب گام‌های جدی بردارند.

وی با اشاره به پیشرفت اولین پل معلق سه طبقه‌ای کشور در ورگه سران سرعین خاطرنشان کرد: سرمایه گذار این پروژه عظیم گردشگری به رغم مهیا نبودن برخی زیرساخت‌ها در چهار ماه گذشته اقدامات گسترده‌ای را انجام داده و در ماه‌های آینده شاهد تکمیل و راه اندازی تأسیسات متعدد در این منطقه گردشگری خواهیم بود.

امام جمعه سرعین از راهداری، بنیاد مسکن و دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز خواست؛ با محوریت فرمانداری شهرستان هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های مورد نیاز برای این پروژه گردشگری را مهیا کنند تا در ایام تعطیلات نوروزی و فصل گردشگری سال آینده این پروژه به مکان حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

شیرعلی‌پور بیان کرد: با برنامه‌ریزی منسجم می‌توان به موازات توسعه گردشگری در این شهرستان از ظرفیت چنین طرح‌هایی برای اقامت بیشتر و جلب رضایتمندی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی استفاده کرده و فرصت تحول اقتصادی را در منطقه فراهم کرد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در هر نقطه از شهرستان سرعین باید مورد استقبال مسؤولان قرار گرفته و برای تأمین زیرساخت‌های آن گام‌های مؤثری را برداریم.

امام جمعه سرعین تصریح کرد: سرمایه گذار پل معلق سرعین مکان مناسبی را برای این پروژه انتخاب کرده که راه اندازی این پروژه گردشگری می‌تواند منشأ خیر و برکت برای روستاییان منطقه باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر