عضو هیأت رییسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل گفت: طرح‌های اجرایی نهضت ملی مسکن در اردبیل مهندس ناظر ندارد و به نظر می‌رسد با کیفیت پایین در حال اجرا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، وثوقی ایرانی شامگاه جمعه در نشست با مسئولان مسکن در اردبیل، اظهار کرد: در شهرک شهید سلیمانی برخی پروژه‌ها به سقف ششم رسیدند در حالی که این پروژه‌ها فاقد مهندس ناظر بوده و ضرورت دارد در این زمینه تدبیری درست اندیشیده شود.

وی ضرورت اجرای دقیق قوانین را در این بخش یادآور شد و تصریح کرد: بزرگترین پروژه مسکن استان باید از یک قاعده و قانون منسجم برخوردار باشد و اصلاً پسندیده نیست این پروژه‌ها بدون ناظر فنی اجرایی شده و واحدهای بی‌کیفیتی را تحویل مردم دهیم.

عضو هیأت رئیسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل گفت: ضروری است تا متولیان امر هر چه سریع‌تر برای پروژه‌ها از طریق سازمان نظام مهندسی ناظر بر اساس قوانین و مقررات انتخاب کرده و به‌کارگیری کنند.

وثوقی ایرانی افزود: طرح نهضت ملی مسکن از طرح‌های امیدبخشی است که مردم ما به ویژه افراد فاقد مسکن به آن دل بسته و امیدوار هستند که انتظار می‌رود این پروژه با نظارت‌های دقیق و استفاده از مصالح کیفی به شکل مطلوب و مناسب اجرایی و عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نظام مهندسی ساختمان آمادگی دارد تا در فرآیند مختلف اجرای نهضت ملی مسکن با گستردگی خاص در شهر اردبیل از نیروهای توانمند، متخصص و با تجربه خود استفاده کرده و به ساخت و ساز مناسب و ایمن آن کمک کند.

عضو هیأت رئیسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل اضافه کرد: هر چند برخی‌ها به روی این مسأله و نبود مهندس ناظر چشم بسته‌اند اما ضرورت دارد با تدبیر مناسب مسئولان استان به ویژه شورای مسکن مشکلات و موانع به وجود آمده در این بخش برطرف و از ظرفیت مهندسان ناظر توانمند استفاده شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر