به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر جمعه در بازدید از «سدیامچی» اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی برای تأمین آب پایدار شهرستان اردبیل در دست اجرا است و با تأمین اعتبارات استانی و ملی این پروژه‌ها تکمیل می‌شود. سید محمد اعتماد اعجازی تصریح کرد: برای پیشگیری از بحران […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر جمعه در بازدید از «سدیامچی» اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی برای تأمین آب پایدار شهرستان اردبیل در دست اجرا است و با تأمین اعتبارات استانی و ملی این پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

سید محمد اعتماد اعجازی تصریح کرد: برای پیشگیری از بحران و تنش آب در شهرستان امسال هم پروژه‌های مختلف اجرا می‌شود و مطالعات انتقال آب هم در دست انجام است تا نگرانی‌های موجود در حوزه آب برطرف شود.

وی بر تأمین ۹۲ و نیم میلیون مترمکعب آب برای شهرستان در زمان بندی مشخص تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای تأمین این آب انجام شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل از مدیریت کشت محصولات کشاورزی برای مدیریت مصرف آب در شهرستان خبر داد و گفت: کشت محصولات کم آب در شهرستان یکی از اولویت‌های اساسی است.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: اجرای طرح آبیاری نوین در اراضی شهرستان به ویژه اراضی سیب زمینی انجام شده است و این امر در راستای کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی بسیار مؤثر واقع شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده تا با مدیریت مناسب و مصرف بهینه مردم در تابستان مشکلی در حوزه تأمین آب شرب شهرستان وجود نداشته باشد، گفت: امسال هم بارندگی مناسبی در شهرستان وجود نداشته و مدیریت مصرف آب با توجه به کاهش بارندگی‌ها و پیشگیری از بحران آب بسیار ضروری است و همگان باید در این راستا پیشگام باشند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر