محمد قصابی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: با همکاری ایرلاین معراج قرار است پرواز مستقیمی از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مقصد فرودگاه اردبیل در روز شنبه برقرار شود که پرواز رفت در ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه از فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به انجام رسیده و در ساعت […]

محمد قصابی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: با همکاری ایرلاین معراج قرار است پرواز مستقیمی از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مقصد فرودگاه اردبیل در روز شنبه برقرار شود که پرواز رفت در ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه از فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به انجام رسیده و در ساعت ۲۱ شب در فرودگاه اردبیل به زمین بنشیند.

وی تصریح کرد: پرواز بالعکس نیز در همان روز ساعت ۲۲ شب از فرودگاه اردبیل انجام شده و در ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین خواهد نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: پرواز دوم نیز در روز پنجشنبه از ساعت ۱۴ از فرودگاه مشهد به مقصد فرودگاه اردبیل انجام شده و در ساعت ۱۶ به زمین نشسته و پرواز بالعکس از ساعت ۱۷ عصر روز پنجشنبه‌ها از فرودگاه اردبیل برقرار شده و در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه پرواز در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد بر زمین خواهد نشست.

قصابی افزود: در کنار دایر کردن ۲ پرواز مستقیم از مشهد به اردبیل و بالعکس سعی ما بر این است تا با سایر ایرلاین‌ها نیز رایزنی‌هایی را انجام دهیم تا پروازهای مستقیم به سایر شهرها نیز دایر شود.

وی در مورد آخرین وضعیت اخذ مجوز ایرلاین سبلان نیز خاطرنشان کرد: هنوز سرمایه‌گذار خرید هواپیمای خود را قطعی نکرده و در این زمینه رایزنی‌ها ادامه دارد و امیدواریم در سال‌جاری این ایرلاین نیز فعالیت خود را آغاز کند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از هموطنان خواست تا برای پروازهای مستقیم اردبیل به مشهد و بالعکس در زمان‌های اعلام شده رزرو بلیت را در سامانه مورد نظر انجام دهند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر