به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد عصر پنجشنبه در بازدید از فرودگاه پارس‌آباد با اشاره به مشکلات به وجود آمده در انجام پروازهای فرودگاه پارس‌آباد اظهار کرد: از اولین حضور در این شهرستان تلاش کردیم تا از طریق فرودگاه‌های استان پیگیری‌های لازم را برای برآورده شدن مطالبات مردم در برقراری پروازهای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد عصر پنجشنبه در بازدید از فرودگاه پارس‌آباد با اشاره به مشکلات به وجود آمده در انجام پروازهای فرودگاه پارس‌آباد اظهار کرد: از اولین حضور در این شهرستان تلاش کردیم تا از طریق فرودگاه‌های استان پیگیری‌های لازم را برای برآورده شدن مطالبات مردم در برقراری پروازهای فرودگاه پارس‌آباد انجام دهیم.

جابر جهان‌بین تصریح کرد: از امروز و در طول هفته ۲ سورت پروازی به مقصد فرودگاه پارس‌آباد انجام می‌شود که پرواز اول در روزهای یکشنبه و پرواز دیگری نیز روزهای پنجشنبه به مقصد فرودگاه پارس‌آباد و بالعکس دایر خواهد بود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا از طریق شرکت فرودگاه‌های کشور بر تعداد پروازها در ماه‌های آینده بیفزاییم چرا که اهالی درخواست‌های مکرری برای انجام پروازهای هوایی دارند و امیدواریم بدون تعلل و تأخیر این پروازها در موعد مقرر انجام شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد افزود: تلاشمان بر این خواهد بود تا برای همیشه به سریال تعطیلی پروازهای فرودگاه پارس‌آباد خاتمه داده و زمینه رضایتمندی میهمانان، مسافران و اهالی را در پروازهای هوایی فراهم کنیم.

جهان‌بین در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته با تأمین اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان بازسازی و تعریض باند اصلی فرودگاه پارس‌آباد انجام شد و تلاش بر این است تا ادامه عملیات عمرانی در فرودگاه پارس‌آباد به سرانجام برسد.

وی از راه‌اندازی سیستم روشنایی این فرودگاه در روزهای آینده خبر داد و اضافه کرد: به صورت کامل سیستم روشنایی در فرودگاه پارس‌آباد با تجهیزات مدرن انجام شده است.

جهان‌بین از هزینه ۷.۵ میلیارد تومانی برای بهسازی فرودگاه پارس‌آباد خبر داد و بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکل این فرودگاه نبود جایگاه سوخت است که تلاش می‌شود مشکل جایگاه سوخت نیز با احداث جایگاه از طریق تأمین منابع استانی و ملی به انجام برسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد فرودگاه پارس‌آباد را فرودگاهی جایگزین برای برقراری پروازهای کنسلی فرودگاه اردبیل اعلام کرد و ادامه داد: به راحتی می‌توانیم از این ظرفیت برای برقراری پرواز و جلوگیری از کنسلی‌های فرودگاه اردبیل انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فرودگاه پارس‌آباد در ماه‌های اخیر به دلایل مختلف بارها با تعطیلی‌های چندین ماهه روبه‌رو شده که تلاش بر این است با جلب رضایت شرکت‌های هواپیمایی پروازهای این فرودگاه دایر شود.

فرودگاه پارس‌آباد جز فرودگاه‌های قدیمی و با سابقه اردبیل است که به دلیل شرایط خاص منطقه مغان در حوزه کشاورزی و تولید محصولات متنوع حتی می‌توان از این فرودگاه برای انتقال بار نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/

منبع