به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهدی رهبر بعدازظهر دوشنبه در مراسم رؤیای حرم که در سالن آمفی تئاتر شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ اعزام دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل به مراسم اربعین حسینی (ع) ۲۰ شهریور و تاریخ بازگشت از کشور عراق نیز ۲۷ شهریور خواهد بود. وی عنوان کرد: برای کارکنانی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهدی رهبر بعدازظهر دوشنبه در مراسم رؤیای حرم که در سالن آمفی تئاتر شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ اعزام دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل به مراسم اربعین حسینی (ع) ۲۰ شهریور و تاریخ بازگشت از کشور عراق نیز ۲۷ شهریور خواهد بود.

وی عنوان کرد: برای کارکنانی که عازم پیاده‌روی اربعین خواهند بود، وام قرض‌الحسنه ۵ الی ۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه افزود: کمک هزینه بلاعوض برای کارکنان و اساتید مبلغ یک میلیون تومان است که شامل هزینه پذیرایی و اتوبوس بوده و برای راحتی زائران پیش‌بینی شده است.

رهبر تصریح کرد: مرخصی تشویقی یا مأموریت بدون مزایا هم برای افراد حاضر در کاروان دانشگاه و افرادی که به صورت شخصی به زیارت اربعین می‌روند، در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تسهیلات دانشجویان نیز گفت: وام دانشجویی ۳ میلیون تومان است که به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: کمک هزینه بلاعوض یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای دانشجویان خواهد بود و موجه شدن غیبت‌ها نیز برای دانشجویان در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

منبع