به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا، تیم‌ ملی فوتبال استرالیا در دومین بازی خود در چارچوب دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه چهارم با نتیجه‌ یک بر صفر از سد تونس گذشت تا باخت چهار بر یک برابر فرانسه را فراموش کند و سه امتیازی شود. کانگوروها با عبور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا، تیم‌ ملی فوتبال استرالیا در دومین بازی خود در چارچوب دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه چهارم با نتیجه‌ یک بر صفر از سد تونس گذشت تا باخت چهار بر یک برابر فرانسه را فراموش کند و سه امتیازی شود.

کانگوروها با عبور از سد عقاب‌های کارتاژ به سومین پیروزی خود در تاریخ جام جهانی رسیدند. آنها پیش از این در جام‌ جهانی ۲۰۰۶ و جام جهانی ۲۰۱۰ با نتایج سه بر یک و ۲ بر یک از سد تیم‌های ژاپن و صربستان گذشتند و حالا پس از ۱۲ سال شاهد ثبت سومین پیروزی نماینده‌ کنونی آسیا بودیم.

تیم ملی استرالیا همچنین پس از ۴۸ سال موفق شد در این تورنمنت بزرگ طعم شیرین کلین‌شیت در یک بازی را بچشد. آنها پس از دیدار با شیلی در جام جهانی ۱۹۷۴ که به تساوی بدون گل انجامید موفق به انجام این کار نشده بودند و حالا برد یک بر صفر برابر تونس به آنها اجازه داد تا به عدد ۲ از این حیث برسند.

اولین پیروزی مقابل تیمی از قاره‌ آفریقا را هم به طلسم‌های شکسته‌شده‌ استرالیا اضافه کنید. تیمی که باید سومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل دانمارک به انجام برساند.

پایان دوری ۱۲ ساله‌ استرالیا و برد؛ تونس به ژاپن و صربستان پیوست

پایان دوری ۱۲ ساله‌ استرالیا و برد؛ تونس به ژاپن و صربستان پیوست

انتهای پیام/
منبع خبر: ایر نا