به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، شبکه المیادین اعلام کرد که اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه تصمیم گرفته است به تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به تدمر پاسخ دهد. بر اساس این گزارش، اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه اعلام کرد: جنگنده‌های اسرائیلی تعدادی از مقرهای نیروهای متحد در منطقه تدمر را هدف قرار دادند. اهدافی که […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، شبکه المیادین اعلام کرد که اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه تصمیم گرفته است به تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به تدمر پاسخ دهد.

بر اساس این گزارش، اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه اعلام کرد: جنگنده‌های اسرائیلی تعدادی از مقرهای نیروهای متحد در منطقه تدمر را هدف قرار دادند. اهدافی که هدف حمله قرار گرفتند، عبارت بودند از چند مرکز گردهمایی جوانان و مراکز خدمات‌رسانی. در پی این تجاوز، تعدادی از برادران مجاهد شهید و مجروح شدند. اگر نیروها مستقر نبودند، تعداد شهداء بسیار بیشتر می‌شد.

در این بیانیه آمده است: مأموریت و حضور مشروع ما در سوریه همواره برای کمک به کشور سوریه و تحت نظارت این کشور برای مقابله با تروریست‌ها و طرح تکفیری به‌ویژه داعش بوده است. طی چند سال گذشته ما از جانب دشمن اسرائیلی و آمریکایی در معرض تعرض‌هایی قرار گرفتیم و آن‌ها تلاش داشتند ما را به نبردهای حاشیه‌ای بکشانند که این جزء اولویت حضور ما در سوریه نبود.

اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه ادامه داد: بهانه صهیونیست‌ها این بود که آن‌ها با تسلیحات نقطه‌زن و تجهیزاتی که برای رژیم غاصبشان خطرناک بود، مقابله می‌کنند. با توجه به آنچه گفته شد و پس از حمله‌ای که از آسمان اردن و منطقه التنف که تحت اشغال آمریکایی‌هاست شروع شد، فرماندهی اتاق عملیات تصمیم گرفته است انتقام شهدا و خون مجروحان را بگیرد.

اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه در پایان تأکید کرد: واکنش بسیار سخت خواهد بود.

رژیم صهیونیستی حریم هوایی جولان اشغالی را بست

همزمان با این اعلام، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تل‌آویو حریم هوایی جولان اشغالی را به روی هواپیماهای غیرنظامی بسته است.

جهاد اسلامی فلسطین: در کنار سوریه قرار داریم

داوود شهاب مسئول دفتر رسانه ای جهاد اسلامی فلسطین هم در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به تدمر گفت: ما به شدت این حمله را محکوم می کنیم. این حمله گواهی دیگر بر این است که دشمن تصمیم به نگه داشتن سوریه در دایره هدف و فشار و تهدید امنیت آن است. ما ایستادگی خود را در کنار کشور برادر سوریه که دیوار محکم عربی در برابر عادی سازی است. اعلام می کنیم.

وی افزود: سوریه به سبب پایبندی به اصول تاوان داده و می دهد. سوریه به خاطر حمایت از مقاومت و حقوق ملت فلسطین تاوان می دهد.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین: این حمله گزندی به سوریه وارد نخواهد کرد

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین هم حمله به تدمر را جنایتی در حق سوریه دانست و اعلام کرد: این حمله نقض آشکار منشور سازمان ملل درباره حاکمیت یک کشور عضو سازمان ملل از سوی رژیم صهیونیستی است. این حمله گزندی به سوریه وارد نخواهد کرد.

حماس: واکنش مستوجب وحدت عمل گروههای مقاومت در همه جبهه ها علیه رژیم صهیونیستی است

حازم قاسم سخنگوی حماس هم گفت: حمله رژیم صهیونسیتی به مقابله متحد و یکپارجه گروهها نیاز دارد. رژیم صهیونیستی به اوباش گری در منطقه از طریق بمباران و قتل ادامه می دهد. بازدارندگی علیه رژیم صهیونیستی با مقابله با آن رخ میدهد و اینکه اجازه تحمیل قواعد درگیری به این رژیم داده نشود.

جنبش مجاهدین فلسطین هم اعلام کرد: حمله جنایتکارانه به سوریه مستوجب وحدت تلاشهای مقاومت در همه جبهه هاست.

گفتنی است که منابع سوری بامداد امروز از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به تدمر در استان حمص سوریه خبر دادند.

انتهای پیام/

منبع