به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل اظهار کرد: پارکینگ‌های بزرگ برای ماشین‌های سنگین با هدف کاهش ترافیک در نقاط مختلف شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود. وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای عملیاتی کردن این طرح گفت: برای حل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل اظهار کرد: پارکینگ‌های بزرگ برای ماشین‌های سنگین با هدف کاهش ترافیک در نقاط مختلف شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای عملیاتی کردن این طرح گفت: برای حل این مشکل که موجب گله‌مندی شهروندان از پارک خودروهای سنگین در محلات مختلف شده، مکان‌هایی هم پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل همچنین خاطرنشان کرد: مرکز کنترل هوشمند برای مدیریت و کاهش ترافیک در سطح شهر اردبیل نیز راه‌اندازی خواهد شد.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه ساماندهی مطب پزشکان نیز در راستای کاهش ترافیک مبنای کار قرار گرفته است، بیان کرد: بسیاری از این مطب‌ها به ساختمان پزشکان انتقال یافته ولی باز هم نیاز هست پزشکان و دستگاه‌های مربوطه برای کاهش ترافیک در مرکز شهر و تسهیل تردد همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به نزدیکی به سال جدید گفت: نیاز است مراکزی برای دسترسی راحت مردم به اقلام و کالاهای شب عید در مناطق مختلف شهر اردبیل ایجاد شود تا از ترافیک در هسته مرکز شهر کاسته شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر