مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اطهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با تداوم پایداری شرایط جوی تا آخر هفته جاری آسمان استان صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر خواهد بود. وی با بیان اینکه طی امروز و فردا با حاکمیت پرفشار در سطح زمین، وزش […]

مجید کوهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اطهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با تداوم پایداری شرایط جوی تا آخر هفته جاری آسمان استان صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا با حاکمیت پرفشار در سطح زمین، وزش باد با سرعت ملایم تا متوسط خواهد بود، گفت: از روز چهارشنبه تا آخر هفته جاری با کاهش تدریجی فشار سطح زمین، در سطح استان وزش باد جنوبی و در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از این‌رو طی پنج روز آینده به لحاظ دمایی در طول روزها تغییرات دمایی محسوس نبوده و در ساعات شبانه هوای نسبتاً سرد همچنان تداوم دارد.

کوهی ادامه داد: از عصر جمعه و به ویژه در روز شنبه هفته آینده با شمالی شدن جریانات جوی و کاهش محسوس دمای هوا، آسمان استان ابری شده و در مناطقی از استان بارش باران و برف احتمال می‌رود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر