به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار به نقل از ایبنا، علی رضایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران در کره جنوبی گفت: آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی قطعاً بر بازار ارز تاثیر مثبت دارد و باعث کاهش نوسانات در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار به نقل از ایبنا، علی رضایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران در کره جنوبی گفت: آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی قطعاً بر بازار ارز تاثیر مثبت دارد و باعث کاهش نوسانات در این بازار می‌شود.

وی افزود: دارایی‌های آزاد شده باید در حوزه تولید به مصرف برسد تا در سایه گشایش ایجاد شده رونق در بخش تولید را نیز داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: ما از آرامش ایجاد شده در بازار ارز به واسطه آزادسازی این دارایی‌ها باید به عنوان یک فرصت برای تامین مواد اولیه و خطوط تولید و ایجاد رونق در این حوزه استفاده کنیم.

رضایی تصریح کرد: باید بدانیم که آرامش همیشگی در بازار ارز و ثبات در حوزه اقتصادی در سایه رونق تولید اتفاق می‌افتد و ما باید به طور جدی در این مسیر حرکت کنیم که البته تحقق این مسئله دور از تصور هم نیست.

وی ادامه داد: بعضی از مسئولان ناآگاهانه به بزرگ‌نمایی مشکلات کشور در حوزه اقتصادی می‌پردازند که این کار درست نیست و باید دقت لازم را در این باره داشته باشند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار