به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل بیست و سوم لیگ برتر به شمار می‌رود، ژوزه مورایس و شاگردانش در این فصل تاکنون ۹ بازی انجام داده اند و موفق به کسب ۱۸ امتیاز شده اند و در رده دوم جدول […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل بیست و سوم لیگ برتر به شمار می‌رود، ژوزه مورایس و شاگردانش در این فصل تاکنون ۹ بازی انجام داده اند و موفق به کسب ۱۸ امتیاز شده اند و در رده دوم جدول قرار دارند.

سپاهان یکی از پر مُهره ترین تیم‌های حال حاضر ایران است، این تیم در تمام خطوط بازیکنان بزرگی را در ترکیب خود دارد. سپاهانی‌ها علاوه بر لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند و با توجه به نتایج کسب شده شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها دارند.

خط حمله زهردار سپاهان با حضور سه پرسپولیسی سابق

رضا اسدی که در ابتدای فصل به جمع شاگردان مورایس اضافه شد در دیدارهای گذشته ۷ گل برای سپاهان به ثمر رسانده و گام بلندی را برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر برداشته است. عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو دیگر مهاجمان این فصل سپاهان را تشکیل می‌دهند. این دو بازیکن که به دلیل عدم ثبت به موقع قرارداد و مصدومیت چند دیدار را در لیگ برتر از دست داده اند، هر کدام دو گل برای سپاهان به ثمر رسانده اند تا خط حمله زرد پوشان بیش از پیش زهر دار باشد. نکته جالب اینجاست که هر سه بازیکن سابقه حضور در تیم پرسپولیس را داشته اند.

ورودی و خروجی سپاهان درنیم فصل/ مدافع سابق پرسپولیس زردپوش می‌شود

نکاه ویژه به بازیکنان جوان در دستورکار مورایس

در ترکیب تیم سپاهان دو بازیکن جوان به نام آریا یوسفی و محمدجواد حسین نژاد دیده می‌شود؛ یوسفی در خط هافبک برای سپاهان بازی می‌کند و در دیدار برابر استقلال خوزستان دو گلی برای تیمش به ثمر رساند. نام یوسفی بالاتر از آل کثیر و مغانلو با چهار گل زده دیده می‌شود که نشان می‌دهد این بازیکن جوان هم انگیزه بالایی برای درخشش زیر نظر مورایس دارد.

محمدجواد حسین نژاد با درخشش فوق العاده خود علاوه بر حضور در ترکیب ثابت سپاهان، توانسته خود را به تیم ملی تحت هدایت امیر قلعه نویی تحمیل کند. این بازیکن تنها ۲۰ سال سن دارد و با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال علاقه خاصی به استفاده از بازیکنان جوان ندارد، حضور او در لیست بازی‌های تیم ملی گواه از عملکرد بالای این بازی است. مورایس با این کار خود نشان داده علاوه بر استفاده از بازیکنان باتجربه قصد دارد از جوانان هم در ترکیب خود استفاده کند و تاکنون دو جوان بسیار توانمند را به فوتبال ایران معرفی کرده است.

جدایی دو مدافع و یک مهاجم

ژوزه مورایس برای تقویت تیم خود در نیم فصل قصد دارد با کنار گذاشتن چند بازیکن، لیست تیم خود را خالی کند تا مدیران این باشگاه بتوانند بازیکنان مدنظر او را به تیم اضافه کنند. نیلسون جونیور(این بازیکن به طور رسمی از سپاهان جدا شد)، سیاوش یزدانی و کاوه رضایی سه بازیکنی هستند که نتوانسته اند در مدت زمان حضور خود در تمرینات و بازی‌های سپاهان، رضایت مورایس را جلب کنند و از همین رو به احتمال زیاد در نیم فصل در لیست مازاد قرار داده خواهند شد.

ورودی و خروجی سپاهان درنیم فصل/ مدافع سابق پرسپولیس زردپوش می‌شود

آقایی و یک مدافع خریدهای احتمالی در نیم فصل

از طرفی حضور سعید آقایی که سابقه پوشیدن پرسپولیس را دارد و در ابتدای فصل در لیست مازاد پاکو خمز در تراکتور قرار داشت، در تیم سپاهان را باید قطعی دانست چرا که این بازیکن در نیم فصل قرارداد خود را با زردپوشان اصفهانی منعقد خواهد کرد. علاوه بر آقایی، سرمربی سپاهان قصد دارد یک بازیکن دیگر را هم در خط دفاع جذب کند تا آمار دفاعی این تیم هم در مقابل سایر رقیب‌ها بهتر شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر