پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، گروه استان‌ها – شیرین اسلوب؛ همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم مشگین شهر بار دیگر در صحنه‌ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان برای خلق حماسه‌ای دیگر به خیابان‌ها آمدند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در حراست و پاسداری از […]

پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، گروه استان‌ها – شیرین اسلوب؛ همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم مشگین شهر بار دیگر در صحنه‌ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان برای خلق حماسه‌ای دیگر به خیابان‌ها آمدند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی بیفزایند.

امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ حال و هوای خیابان‌های مشگین شهر همچون روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ تجلی، اتحاد، همدلی، عشق به وطن، یکپارچگی و وفاداری به نظام اسلامی است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اعلام انزجار از اقدامات توطئه گرایانه آمریکا و اسرائیل، دشمنان نظام و انقلاب، نشان دادند هر سال گسترده‌تر و قدرتمندانه‌تر در این حماسه مردمی حضوری پررنگ خواهند داشت‌.

در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهالی که به دست مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب کاشته شد به درختی تنومند تبدیل شده که ناملایمات و طوفان‌های زیادی را از پشت سر گذاشته و هیچگاه تسلیم حوادث نشده و نخواهد شد.

مردم غیور و انقلابی مشگین شهر با دردست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی با دادن شعارهای انقلابی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر تروریسم» با آرمانهای نظام بیعت مجدد و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اقتدار ملی است

وحدت ملت ایران خاری در چشم دشمنان

حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه شهرستان مشگین شهر در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرصت احیا جبهه مستضعفان عالم است و ایران ما در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود دوران‌های متفاوتی پشت سر گذاشته است‌.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدارآفرین و امنیت آفرین بوده و دشمنان را از ایجاد اختلاف و انحراف میان ملت ناامید کرد.

امسال نیز مانند همه سال‌های انقلاب، خانواده‌ها کنار هم پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و با هر سن وسال و سیاست و اعتقادی در این جشن حضور یافتند.

همه دعوت بودند و این اجابت دعوت شورانگیزتر از همیشه بود و تکرار تصویر کودکان و حتی نوزادان در گهواره، نشان از ماندن پای پیمان از سوی خانواده‌های ایران بود.

یکی از حاضران در راهپیمایی گفت: در راهپیمایی امسال با وجود اعلام انزجار از توطئه‌های آمریکا و اسرائیل پررنگ‌تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدیم تا به دشمنان بگوییم پشت نظام هستیم و با جان ودل از سرزمینمان دفاع می‌کنیم.

یکی از دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی گفت: دشمن تلاش دارد جوانان را از نظام جمهوری اسلامی متنفر و دلسرد کند اما به هدف خود نخواهد رسید و مطمئن هستیم این درخت تنومند انقلاب با این اتحاد و همدلی از جا کنده نخواهد شد.

زهرا ۹ ساله در حاشیه راهپیمایی و در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بیان کرد: به راهپیمایی آمده ام با اینکه آن زمان من نبودم ولی الان پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستیم و دفاع می‌کنیم و مادرش هم همین را می‌گوید که برای حفاظت از دین اسلام و آرمان‌های نظام و حجاب و به عشق رهبر آمده تا پرچم امام زمان برافراشته شود.

و در پایان سخن حضور مردم همیشه امیدبخش و حماسه آفرین بوده است و مردم با حضور در راهپیمایی جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده مملکت را نشان دادند و حضور مردم نشانه شکرگزاری و جلوه‌ای از میثاق با ولایت و رهبری است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر