به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این همایش که عصر پنجشنبه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، دانش‌آموزان با خواندن سرودهای حماسی یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و بر ادامه راه این بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران تاکید کردند. مدیرکل آموزش و پرورش استان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این همایش که عصر پنجشنبه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، دانش‌آموزان با خواندن سرودهای حماسی یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و بر ادامه راه این بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران تاکید کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این همایش، اظهار کرد: ما باید ابعاد شخصیتی و حماسی این بزرگ مرد را به نسل نوجوان و جوان منتقل کنیم تا بدون تحریف شخصیتی جوانان ما الگوی بی‌نظیری همچون شهید سلیمانی را هدف تعالی خود قرار دهند.

کلام‌الله صفری تصریح کرد: در حالی که الگوی غربی‌ها مجازی هستند، اما الگوی جوانان و نوجوانان ایرانی مردان شجاع و غیرتمندی همچون حاج قاسم سلیمانی است که در میدان عمل توانست از امنیت، ثبات و آرامش این ملت دفاع کند.

وی گفت: ما باید در مسیر اعتلای این شهدا حرکتی بی‌نظیر انجام دهیم چرا که حاج قاسم‌ها انقلاب اسلامی را در سطح دنیا و جهان پرآوازه کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: تجدید بیعتی که امروز نوجوانان دانش آموز با این شهید والامقام انجام دادند در تاریخ به یادگار خواهد ماند و امروز پیروزی امت اسلامی و تقویت جبهه مقاومت مرهون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است که از جان خود گذشت تا امت اسلامی در عزت و عظمت باقی بماند.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا فرهنگ بی‌بدیل حاج قاسم سلیمانی را به یک فرهنگ انحرافی تبدیل کنند در حالی که حق همواره پیروز بوده و سنگر حق و حقانیت همیشه پابرجا می‌ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، دانش‌آموزان شرکت‌کننده در همایش «فرزندان حاج قاسم سلیمانی» با اشاره به سیره و سلوک معرفتی و سادگی حاج قاسم سلیمانی، بر تداوم راه عزتمندانه این بزرگ مرد تاکید کرده و در این مراسم از همسر و فرزندان شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا تجلیل شد.

در این مراسم دانش‌آموزان به صورت وبینار پای صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش نشستند که در کرمان و در کنار یادمان شهید حاج قاسم سلیمانی در بین دانش‌آموزان کرمانی سخنرانی کرده و ابعادی از شخصیت بی‌نظیر سیدالشهدای جبهه مقاومت را تبیین کردند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر