به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آیت‌الله سید حسن عاملی دقایقی پیش با حضور در شعبه ۱۳۱ مصلی با بیان اینکه که کشوری که اقتدار نداشته باشد امنیت و هویت خود را از دست می‌دهد اظهار کرد: ایالت‌های آمریکا با دخالت‌های خود در کشورهای مختلف منطقه خاورمیانه سعی در مستعمره کردن آنها دارد که این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، آیت‌الله سید حسن عاملی دقایقی پیش با حضور در شعبه ۱۳۱ مصلی با بیان اینکه که کشوری که اقتدار نداشته باشد امنیت و هویت خود را از دست می‌دهد اظهار کرد: ایالت‌های آمریکا با دخالت‌های خود در کشورهای مختلف منطقه خاورمیانه سعی در مستعمره کردن آنها دارد که این فتنه آمریکا در ایران به برکت انقلاب اسلامی شکست خورده است.

وی اقتدار و امنیت کشورمان را همچنان دژ محکمی در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: شرم آور است که آمریکا و اسرائیل در انتخابات‌های دیگر کشورها دخالت و نفوذ می‌کنند ولی در کشور ما این مردم هستند که تعیین کننده اصلی هستند و با رای‌های خود به دشمنان سیلی زده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: درایت و عقل حکم می‌کند با شرکت در انتخابات اقتدار و امنیت کشور مان را همچون سال‌های گذشته حفظ کنیم و با انتخاب اصلح و با بصیرت سرنوشت و آینده‌ی بهتری را برای کشورمان رقم بزنیم.

آیت‌الله عاملی به برخی ناکارآمدی‌های موجود در کشور اشاره کرد و افزود: بخشی از مشکلات مربوط به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان است که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و خروج از صادرات تک قطبی نفت و ایستادگی مردم این توطئه با شکست مواجه شد.

هر یک رأی تایید پایبندی مردم به انقلاب و علاقه آن‌ها به ایران است

وی با بیان اینکه اگر این تحریم‌ها برای هر کشوری وضع می‌شد آن کشور توان مقابله با آن را نداشت گفت: اما کشور ما در این ۴۰ سال گذشته سر بلند از هر امتحانی بیرون آمده که این مسئله نشان دهنده زیر ساخت‌های قوی انقلاب است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: مردم باید بعد از برگزاری انتخابات و تشکیل دولت به مطالبه گری پرداخته و به عملکرد دولت و مسئولان نظارت کامل داشته باشند تا مشکلات کشور را در کنار یکدیگر حل و فصل کنیم.

آیت‌الله عاملی با اشاره به اینکه برجام نشان داد ما با تمام کشورهای دنیا در صلح و مذاکره هستیم افزود: ما فقط با کشورهایی که سعی در ایجاد فتنه و توطئه دارند مقابله می‌کنیم که آمریکا و اسرائیل از این قاعده مستثنی نیست.

وی فرصت شرکت در انتخابات را خدمت به کشور دانست و گفت: انتخابات فرصتی برای نشان دادن حیثیت ملی و تعصب به وطن و خاک مان است و وظیفه هر ایرانی است که با حضور در انتخابات مشت محکمی به دشمنان بزنند.

انتهای پیام/

منبع