به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، داود شایقی اظهار کرد: شاخصه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی با برجستگی‌های خاص به امت اسلامی منطقه روحیه مضاعف بخشیده و در نقطه مقابل عصبانیت رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را به همراه داشته است. وی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان بیگناه در حادثه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، داود شایقی اظهار کرد: شاخصه‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی با برجستگی‌های خاص به امت اسلامی منطقه روحیه مضاعف بخشیده و در نقطه مقابل عصبانیت رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را به همراه داشته است.

وی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان بیگناه در حادثه تروریستی کرمان و انتقام کور ایادی غرب از پر آوازگی حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: نتیجه این اعمال ننگین جز عشق و ارادت بیشتر به مکتب سردار دل‌ها نخواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: دشمنی که چشم دیدن عاشقان و زائران سردار سلیمانی را ندارند، محکوم به زوال و نابودی هستند و باید منتظر پایان عمر نکبت‌بار خود باشند.

شایقی افزود: مجاهدت، اخلاص و مقاومت شهید سلیمانی در مقابله با سلطه‌گران قرن حاضر مشهود است و باید سردار محبوب امت اسلامی را احیاگر اسلام ناب و مبارز مسیر تحجر و تفکرات مسموم علیه بشریت بدانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حساس‌ترین برهه تاریخی حاج قاسم در سنگر مقابله با داعش و جریان انحرافی علیه امت اسلامی ایستاد و اجازه نداد تا این تفکرات جای عقلانیت و رأفت امت اسلامی را بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: در این ایام که امت اسلامی شاهد فجایع خونبار غزه و کشتار بی‌رحمانه در غزه است باید با الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی و اصل مقاومت به نابودی رژیم صهیونیستی کمر همت بسته و برای همیشه این غده سرطانی را از منطقه پاکسازی کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر