به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، خدیجه جعفری فعالیت ستادهای ثمر را در راستای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری و برای خلق حماسه و حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و اظهار کرد: هدف اصلی از این اقدامات داشتن انتخابی شایسته در کنار حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی است. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، خدیجه جعفری فعالیت ستادهای ثمر را در راستای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری و برای خلق حماسه و حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و اظهار کرد: هدف اصلی از این اقدامات داشتن انتخابی شایسته در کنار حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش کارساز در راستای درخشش ملت سربلند ایران اسلامی و اقامه حماسه باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: با حفظ وحدت حول فرامین ولایت باید از همه ظرفیت‌های جامعه برای برداشتن گام‌های برکت آفرین با رعایت اخلاق و قانون برای تشکیل دولت پاکدست، قوی، ولایت پذیر، عدالت گستر و فساد ستیز بهره برد.

مشاور عالی راهبردی ستاد مرکزی ثمر و هماهنگ کننده استان‌های شمال غرب کشور تصریح کرد: تمام تلاش خود را در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات که نشان دهنده عزم، اقتدار و بصیرت ملی است، به کار می‌گیریم و به عنوان خادم هموطنان و هم استانی‌های ولایت مدار در استان اردبیل و شمال غرب کشور طبق فرمایش رهبر عزیزمان، ناامید سازی مردم نسبت به انتخابات و جمهوری اسلامی را با قاطعیت از طرح‌های دشمنان اسلام و انقلاب می‌دانیم.

جعفری اذعان داشت: در لبیک به فرمان رهبرمان همه مردم و اقشار مختلف جامعه بازاریان، کارگران، کشاورزان، دانشجویان و …با وحدت به شکل گسترده و حداکثری در راستای حفظ اقتدار نظام، امنیت ملی پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

وی گفت: در باور آیت الله رئیسی، عدالت چشیدنی و نوکری برای مردم سند افتخار است بنابراین هرچقدر هم ما بگوییم عدالت را اجرا کردیم اما مردم چیزی را احساس نکنند، فایده‌ای ندارد اما به لطف الهی عدالت را به مردم می‌چشانیم.

مشاور عالی راهبردی ستاد مرکزی و مردمی ثمر بیان کرد: با تشکیل دولتی پاکدست، عدالت گستر، فساد ستیز آیت الله رئیسی برای کاهش و رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، رفع و کاهش تورم، گرانی، تسهیل ازدواج جوانان، تأمین مسکن و حل مشکلات معیشتی مردم اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت.

جعفری همچنین خاطرنشان کرد: با تشکیل دولت قوی و مردمی، شاهد بهبود زندگی، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم آنگونه که در شأن ملت است، خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع