جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با توطئه دشمن در متزلزل کردن خانواده ها و حریم عفاف و حجاب مبارزه کرده و در این مسیر کوتاه نمی آید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار قاسم رضایی ظهر سه شنبه در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح در حسینیه ثارالله اردبیل اظهار کرد: دشمنان انقلاب با ناامیدی از جنگ رودررو امروز تزلزل بنیان خانواده را هدفگذاری کرده اند تا نجابت زنان و غیرت مردان ایرانی را خدشه دار کنند اما با بصیرت ملت این ترفند و توطئه نیز خنثی خواهد شد.

وی با بیان اصلی ترین وصایای شهدا به نسل امروز و آینده انقلاب خاطرنشان کرد: دشمن تهدیدات خود را با بهره گیری از شبکه‌های معاندین، مزدوران دین فروش و فتنه گران داخلی و خارجی برنامه ریزی کرده تا به جامعه عفیف ایرانی ضربه‌ای کاری وارد کند که باید مراقبت جدی را در این حوزه به عمل آوریم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: دشمن در فضای مجازی سعی می‌کند تا شیرازه خانواده‌ها را فروبپاشد اما شایسته است خواهران ما با حفظ حجاب و عفاف و برادران نیز با حفظ غیرت دینی خود صیانت کننده این دستاوردهای انقلاب باشند.

رضایی لبیک واقعی به امام حسین و امام زمان را در احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اعلام کرد و افزود: نیروی انتظامی در احیای این ارزش‌ها و مقابله با ناامنی‌ها تاکنون در سال جاری ۱۰ شهید والامقام را تقدیم کرده و همچنان را عزتمند شهادت را به روی خود باز می بیند.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه نیروی انتظامی از قصور و کوتاهی‌ها در حوزه حجاب و عفاف عقب نشینی نمی‌کند و به عنوان دفع کننده توطئه دشمن سعی مان بر این است تا با فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و بی عفتی و بی حجابی را حرامی شرعی و سیاسی تلقی کنیم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی اظهار کرد: هرگونه محافظه کاری در این راه خلاف مسیر عزتمند شهداست و همانطوری که امام مظلوم ما ذلت یزیدیان را نپذیرفت ما نیز باید به ذلت نظام غرب نه گفته و بر محور نهضت حسینی که نجات بخش است، حرکت‌های بنیادین انجام دهیم.

رضایی توجه به شعور حسینی را بالاتر از شور و هیجانات ظاهری عنوان و خاطرنشان کرد: با شناخت درست راه و مسیر انقلابی گری کوتاهی‌های گذشته خود را جبران کرده و با تبعیت از شهدا از آنها در پیمودن این شهدا شفاعت بخواهیم.

وی عنصر اصلی فتنه‌های سال‌های اخیر را بر محور فضای مجازی و به هم ریختگی در این حوزه اعلام کرد و گفت: فتنه سال گذشته نیز نشان داد که دشمنان این انقلاب حساب خاصی روی فضای مجازی باز کرده اند تا از این طریق به این نظام ضربه وارد کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استقامت و پایداری را رمز دیگر موفقیت انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته عنوان کرد و افزود: میوه‌های شیرین این دستاوردها را امروز در این کشور شاهد هستیم و نیروهای مسلح به تبعیت از راه و مرام امامین انقلاب افتخار می‌کنند.

رضایی بیان کرد: شهدا مرگ عزتمندانه را با وسع دید و سخاوتمندانه پذیرفته اند و اینکه ما امروز یادواره‌هایی برای آنها برگزار می‌کنیم به خاطر نیاز خودمان به راه و آرمان شهداست تا در مسیر شجاعت و عزتمندی آنها گام برداریم.

وی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت را گرامی داشت و گفت: استان اردبیل که نمادش حضرت عباس (ع) است با تقدیم ۳۴۰۰ شهید، ۱۲۰ جاویدالاثر، یک هزار و ۲۵۹ آزاده، ۱۰ هزار جانباز و ۱۰ شهید مدافع حرم در تراز این انقلاب جانفشانی نشان دهد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی امنیت مرزهای کشورمان را مرهون شهدایی همچون صدآفرین اعلام کرد و افزود: این شهید وارسته استان اردبیل توانست جلوی هجوم متجاوزان یک تنه بایستد و اجازه تعدی را به این مرز و بوم ندهد.

انتهای پیام/