به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، آخرین روز مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی امروز جمعه در گروه C با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و در گروهی که نوجوانان ایران حضور دارند تیم نوجوانان برزیل موفق شد با نتیجه ۲ بر یک انگلیس را شکست دهد. * نوجوانان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، آخرین روز مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی امروز جمعه در گروه C با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و در گروهی که نوجوانان ایران حضور دارند تیم نوجوانان برزیل موفق شد با نتیجه ۲ بر یک انگلیس را شکست دهد.

* نوجوانان انگلیس یک – نوجوانان برزیل ۲

گل‌ها: نوگوئیرا (۴۳) و داماتا (۵۴) برای برزیل و اندالا (۷۱) برای انگلیس

در دیگر مسابقه این گروه هم نوجوانان ایران با نتیجه ۵ بر صفر از سد نیوکالدونیا عبور کردند.

با پایان رسیدن این دو مسابقه، سه تیم برزیل، انگلیس و ایران ۶ امتیازی شدند تا تفاضل گل تعیین کننده ترتیب قرارگیری تیم‌ها در جدول نهایی گروه باشد.

به این ترتیب تیم فوتبال نوجوانان انگلیس با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۰ در صدر جدول قرار گرفت و نوجوانان برزیل با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۹ و نوجوانان ایران با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۵ به عنوان تیم دوم و سوم راهی مرحله حذفی شدند.

نگاهی به نتایج و جدول گروه ایران/ سه تیم با امتیازات مساوی

با توجه به آئین نامه مسابقات، از بین تیم‌های سوم در گروه‌های شش گانه، چهار تیم برتر هم راهی مرحله حذفی می‌شوند.

در حال حاضر، در سه گروه نخست این مسابقات، همه بازی‌ها به پایان رسیده است و جدول نهایی تیم‌ها مشخص شده است که در گروه A اندونزی با ۲ امتیاز، در گروه B ازبکستان با ۴ امتیاز و در گروه C هم ژاپن با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت یک تیم‌های سوم جدول هستند.

با این شرایط، نوجوانان ایران با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۵ بالاتر از سه تیم اندونزی، ازبکستان و ژاپن صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر