فرماندار شهرستان نمین گفت: نمین به عنوان شهرستان صنعتی با ۱۲ هزار نفر جمعیت کارگری بیشترین تلاشگران عرصه تولید و خودکفایی را دارد.

به گزارش خبرنگار آذرمغان، عاطف ناصری عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از کارگران واحدهای تولیدی در نمین اظهار کرد: شهرستان نمین با داشتن ۵۸۰ واحد صنعتی و تولیدی از جمعیت ۱۲ هزار نفری کارگری برخوردار است که عمده آنها سعی می‌کنند در کنار نقش آفرینی در جبهه تولید و افزایش توان اقتصادی، رزق و روزی حلالی را سر سفره خود ببرند.

وی با گرامیداشت هفته کار و کارگر تصریح کرد: در سال مزین به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها ما جامعه کارگری را اصلی ترین نقش آفرینان این عرصه می‌دانیم و بر تقویت و حمایت از جامعه کارگری در ابعاد مختلف تأکیدی عملی داریم.

فرماندار نمین گفت: در تقویت چرخه تولید و همچنین حمایت از بخش صنعت و سرمایه گذاری‌های انجام شده در این حوزه در کنار حمایت از کارفرمایان، جامعه کارگری را اصل اساسی در تقویت نهاد اقتصادی کشور و استان اردبیل می‌دانیم و بر این باوریم حل مشکلات جامعه کارگری می‌تواند اصلی ترین تأثیر را در افزایش تولید به همراه داشته باشد.

ناصری به تنوع تولید محصولات صنعتی در این شهرستان با راه اندازی شهرک‌های صنعتی دولتی و بخش خصوصی یادآور شد و افزود: شهرک خصوصی آرتا نمین یکی از مجموعه‌های گسترده و فعال در بخش تولید و کارگری است که سرمایه گذار و کارفرمای این واحدهای صنعتی همواره در حمایت و پشتیبانی از کارگران در صدر توجهات بوده به طوری که در مناسبت‌های مختلف از این سرمایه گذار پشتیبانی و حمایت‌های لازم و تجلیل و تکریم به انجام رسیده است.

فرماندار شهرستان نمین به رابطه خوب کارگران و کارفرمایان در واحدهای صنعتی شهرستان نمین اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با احیای واحدهای تعطیل شده در سال جاری بتوانیم به حمایت و تقویت این جبهه ارزشمند بیش از هر زمان دیگر کمک کنیم.

در این مراسم از ۱۰ چهره کارگری نمونه در واحدهای صنعتی شهرستان نمین با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/