نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: ملت ایران نخواهند گذاشت که از انقلاب هویت زدایی کنند و هویت دینی و اسلامی و ولایی را از انقلاب بزدایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در سخنرانی پیش خطبه‌های نمازجمعه شیراز ضمن تبریک به مناسبت ۱۳آبان اظهار کرد: حرم شاهچراغ (ع) که با حمله تلخ تروریستی تبرک، مبارکی و قداستش افزایش یافت؛ حرمی که تبرک آفرینی آن با خون مظلومان و شهدای این حادثه ارتقا یافت. حرمی است که امروز به برکت این شهدای عزیز مظلوم در پیشگاه الهی و در پیشگاه همه ملت‌ها از یک عظمت فوق‌العاده برخوردار شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه زائران و راهپیمایان باید  دو نعمت بزرگ ولایت و رهبری و ملتی بصیر و دشمن‌ شناس را قدر شناش باشند، گفت: ملت ایران بیش از ۴۳ سال است که ثابت کرده در همه صحنه‌ها در مسیر حسین (ع) ثبات قدم دارد و اهل کوفه و مدینه زمان پیغمبر نیست.

حجت‌الاسلام صادقی اضافه کرد: امسال ۱۳ آبان در کشور ما و به ویژه در استان فارس و شیراز معنای دیگری یافته است. امسال ۱۳ آبان با هفتمین روز شهادت عزیزانی که در میدان مبارزه با استکبار به دست نوکران خودفروخته و بازی خورده استکبار همزمان شده است.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان اینکه همه این شهدا منتخبین الهی بودند، گفت: محمدرضا کشاورز الگوی دانش‌آموزان‌ و جوانان کشور است؛ او که عشقش اسلام، انقلاب و حرم بوده است؛ چنین افرادی الگو هستند؛ نوجوانان و جوانان احساسی فریب‌خورده و یک بدبخت داعشی فریب‌خورده که با عملیات کورکورانه مردم را به شهادت می‌رساند، الگو نیستند. این نشان‌دهنده قدرت استکبار نیست؛ این ذلت استکبار است که دست به این حرکات می‌زند.

وی بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ شروع تصرف یکی پس از دیگری خاک‌ها و مناطق غصب شده آمریکا بوده است و تا قبل از آن کسی جرات این کارها را نداشت؛ اما ملت ایران به دنیا جرأت دادند.

او عنوان داشت: ملت ایران امروز با انقلاب و ایستادگی نه تنها جوانان ایرانی را مقابل استکبار گذاشتند بلکه فرهنگ مقاومت و فرهنگ حاج قاسم را در سراسر کشورهای اسلامی گسترده‌اند.

حجت‌الاسلام صادقی یادآور شد: امروز فرهنگ ضد استکباری در یمن، سوریه، عراق، لبنان و فلسطین، در همه جای دنیا روز به روز در حال گسترش است. این عظمت است.امروز نه فقط فریاد ملت ایران بر سر آمریکاست بلکه دنیا فریادشان این است که ای استکبار، ای امریکا، ای بایدن و ای آل سعود مرگ بر همه شما باد.

حجت‌الاسلام صادقی یادآور شد: استکبار پیامی را در کنار این شهدا دریابد  که نوجوانان و جوانان کشور با امام خود و شهدا پیمان بسته‌اند که اگر شما مقابل دین و ارزش‌های ما بایستید مقابل هم دنیای شما می‌ایستم.

وی خطاب به دشمنان نظام گفت: شما قرآن آتش می‌زنید و به مقدسات توهین می‌کنید. بدانید وارد میدان سختی شده‌اید و مرگ تدریجی خود را سرعت بخشیده‌اید. بدانید این ملت غیرت دارد و این ملت حسینی به هیچ وجه از حسین (ع) کوتاه نمی‌آید.

حجت‌الاسلام صادقی عنوان کرد: دشمنان از ملت ایران عصبانی هستند می گویند اینها ۴۴ سال است که یکی پس از دیگری به ما سیلی می‌زنند. در عراق، سوریه، یمن و لبنان سیلی زدند اما من به آنها وعده می‌دهم که سیلی های سخت در پیش است. ضربه‌های سخت در پیش است. بدانید  ما جز با نابودی رژیم اشغالگر و ابر قدرت‌  مدعی آمریکا و جز با برپا کردن پرچم حق عدالت بر سراسر جهان ، آرام نمی‌گیریم. ما پیرو حضرت مهدی (عج) هستیم.

وی بیان کرد: انقلاب زنده، پویا و در حال حرکت است؛ چون انقلاب زنده است با آن دشمنی می‌کنند اما در این ۴۳ سال، انقلاب با همه فراز و نشیب‌ها قدرت خود را حفظ کرده و هیچ زمانی مانند این زمان دشمنان در سرازیری شکست نبودند؛ امروز از سر استیصال خود دست به این حرکت‌ها می‌زنند.

حجت‌الاسلام صادقی گفت: این شهدا صاحب دارند، خدا دارند و امام زمان دارند و به برکت این انقلاب رهبر رهبری را در ۱۴ خرداد لبیک می‌گوییم؛ ما نخواهیم گذاشت از انقلاب هویت زدایی کنند. ما نخواهیم گذاشت هویت دینی، هویت الهی، هویت اسلامی و هویت ارزش‌های دینی را از انقلاب بزدایند.

وی بیان کرد: دشمنان فکر می‌کنند با چند حرکت و اتکا به چند دختر فریب خورده، کشف حجاب می کنند و  پرچم امام حسین (ع) را آتش زدن می‌توانند روح خدا را خاموش کنند. آیا این همه حمله کردند به حرم امام حسین (ع) ، این جا خلوت شد؟ از هفته قبل که خون زائران را ریختند آیا حرم شاهچراغ (ع) خلوت‌تر شد؟ حرم بیش از گذشته و ده‌ها برابر بیشتر از گذشته محوریت خودش را در این منطقه بزرگ کشور بازیافت.

حجت‌الاسلام صادقی عنوان کرد: شاهچراغ (ع) محوریتش به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) با یک نورانیت خورشیدی بیشتر خواهد درخشید. می‌خواهند ما را به قبل از انقلاب برگردانند اما موفق نخواهند شد. اگرچه حاج قاسم مکتب ولایتمداری را شکل داد اما آرزوی شخصی اش شهادت بود، لذا ما هم مایلیم در راه خدا سر و آبرو دهیم اما دین ندهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه‌ امروز مجموعه های حاکمیت و دولت با ولایتمداری و اتحاد به سمت جراحی اقتصادی رفته اند، گفت: افق آینده نظام بسیار درخشان است و  اگرچه این انقلاب سختی ها و فشارها را تحمل کرده اما به وعده الهی، روزهای آسان و گشایش و پیروزی و سربلندی بزرگی در پیش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امریکا، رژیم اشغالگر و آل سعود و نوکران آنها به یک واقعیت پی برده اند و مرگ تدریجی خود را می بینند؛ مردم بدانید با امید، نشاط و اندیشه و قدرت و تمام توان در این میدان حرکت می‌کنیم و خدمت گذاری به مردم را بزرگترین عبادت می‌دانیم و نخواهیم گذاشت استکبار بار دیگر سلطه‌اش را بر ملت تحمیل کند.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: آمریکا رژیم اشغالگر و آل سعود و همه نوکرانشان به یک واقعیت پی بردند که در این فتنه هم شکست خورده‌اند و انقلاب اسلامی را نمی‌توانند شکست دهند؛ انقلاب اسلامی درختی تنومند شده و هرچه به آن ضربه بزنند و هر چه خون بریزند این در خت با سرعت بیشتری رشد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مسوولان کشور اعلام کرد: رییس قوه قضاییه و مسوولان کشور ما صبر و تحمل می‌کنیم اما از شما انتظار داریم برخورد انقلابی قاطع را با مفسدان انقلاب بدون ترحم انجام دهید که ترحم به مفسد ظلم به ملت است.

غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱، فردی مسلح با حمله به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)، زائران این را به رگبار بست. این حمله تروریستی بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح در پی داشته که حال ۲ تن از مجروحان، وخیم اعلام شده است.

انتهای پیام/