حسینعلی حاج‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس گفت: بسترهای قانونی برای پیشرفت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم است و نخبگان ما و شرکت‌های دانش‌بنیان باید از حوزه چاپ و انتشار مقالات و در کل کارهای نظری به حوزه علمی ورود پیدا کنند و […]

حسینعلی حاج‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از فارس گفت: بسترهای قانونی برای پیشرفت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم است و نخبگان ما و شرکت‌های دانش‌بنیان باید از حوزه چاپ و انتشار مقالات و در کل کارهای نظری به حوزه علمی ورود پیدا کنند و حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف را در این مسیر در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان ما می‌توانند انجام دهند کاهش هزینه‌های تولید است. نخبگان ما می‌توانند با کمک به حوزه صنعت و پایین آوردن هزینه‌های تولید گام مؤثری در این حوزه بردارند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: ما به خاطر اعمال تحریم‌ها از سوی دشمن مواد اولیه وارداتی را با قیمت بالایی تهیه می‌کنیم و شرکت‌های دانش‌بنیان ما می‌توانند با تولید همین مواد اولیه در داخل هزینه‌های بخش صنعت کاهش دهند.

وی افزود: کمک به بخش صنعت ساختمانی و یا صنعت خودرو با هدف افزایش کیفیت و بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها از اقدامات مهمی است که تولیدکنندگان ما می‌توانند آن را انجام دهند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: همانطور که گفتم بسترهای قانونی لازم برای پیشرفت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان ما فراهم است که از جمله آن می‌توان به قانون جهش تولید دانش‌بنیان اشاره کرد.

پایان پیام/





منبع خبر: فارس